پرونده جدید رسوایی جنسی در ارتش آمریکا

13:27 - 19 تير 1402
کد خبر: ۴۷۲۲۷۲۷
دسته بندی: حقوق بشر ، عمومی
پرونده جدید رسوایی جنسی در ارتش آمریکا
ارتش آمریکا که تاکنون افشاگری‌های متعددی درباره رسوایی‌های جنسی درباره آن منتشر شده، این بار با یک پرونده قاچاق انسان روبرو است.

خبرگزاری میزان – پیدا شدن دختر نوجوان ۱۴ ساله در اردوگاه نظامی پندلتون در سن دیگو ایالت کالیفرنیا آمریکا پس از دو هفته ناپدید شدن بار دیگر موضوع رسوایی در ارتش این کشور را به کانون توجهات آورد.

پس از ناپدید شدن یک دختر نوجوان ۱۴ ساله در ۱۳ ژوئن سال جاری خانواده وی ادعا کردند که این نوجوان قربانی قاچاق جنسی شده و به یک تفنگدار فروخته شده است؛ آن‌ها همچنین گفتند که وی دچار اختلالات یادگیری است.

عمه نوجوان مذکور در ششم جولای پستی در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشت که در آن با نگرانی از انتقام گیری ارتش از خانواده‌اش گفت که در صورت کشته یا مفقود شدن وی، مسئولیت با افرادی در اردوگاه پندلتون است.

وی همچنین گفت که ارتش تلاش کرده تا وی را به مشارکت در پنهانکاری مبنی بر تجاوز جنسی به برادرزاده اش در اردوگاه پندلتون تشویق کند.

به گفته وی، همه اردوگاه در این رسوایی نقش دارند؛ چراکه به تفنگدار مورد نظر اجازه دادند تا یک دختر خردسال را با خود به این اردوگاه ببرد.

در عین حال دفترچه‌ای مبنی بر ثبت ورود و خروج به اردوگاه پندلتون کشف شده که ورود دختر نوجوان به همراه یک تفنگدار در آن ثبت شده است.

این دختر نوجوان در ۲۸ ژوئن در اردوگاه پندلتون پیدا شد و در دوم جولای نیز یک تفنگدار دریایی که هویتش اعلام نشد در ارتباط با این پرونده بازداشت شد.

پرونده جدید رسوایی جنسی در ارتش آمریکا

یک مقام نظامی آمریکایی ضمن تایید خبر بازداشت یک تفنگدار نیروی دریایی برای بازجویی توسط سرویس‌های تحقیقات جنایی نیروی دریایی از اعلام هویت وی خودداری کرد.

وی همچنین تایید کرد که تفنگدار حاضر در تصویر منتشر شده، در موضوع دختر گم شده بازداشت شده است و تحقیقات در این باره با همکاری گروه ویژه قاچاق انسان ادامه دارد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *