با همت دادگستری کل و کمک خیران استان بوشهر چند دستگاه ملزومات سرمایشی و بسته‌های معیشتی به خانواده‌های زندانیان استان اهدا شد

14:38 - 17 تير 1402
کد خبر: ۴۷۲۲۲۹۵
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
با همت دادگستری کل و کمک خیران استان بوشهر چند دستگاه ملزومات سرمایشی و بسته‌های معیشتی به خانواده‌های زندانیان استان اهدا شد
بلافاصله پس از دیدار با خانواده‌های زندانیان و بررسی مسایل و مشکلات آنان با پیگیری رئیس کل دادگستری استان بوشهر و کمک خیران استان، وسایل، ملزومات سرمایشی و بسته‌های معیشتی تهیه و به خانواده‌های زندانیان اهدا شد.

خبرگزاری میزان - رئیس کل دادگستری استان بوشهر بلافاصله پس از دیدار با خانواده‌های زندانیان و بررسی مسایل و مشکلات در خصوص رفع نیاز‌های آنان پیگیری‌های لازم را صورت داد و در نتیجه با کمک خیران استان، وسایل، ملزومات و بسته‌های معیشتی جهت اهدا به این خانواده تهیه شد.

مهدی مهرانگیز با تشکر از خیران و نهادی‌هایی که از خانواده‌های نیازمند زندانی حمایت و در این امر خدا پسندانه شرکت کردند گفت: چندین دستگاه کولر و یخچال و بسته‌های معیشتی به این خانواده‌های نیازمند زندانی اهدا شد.

وی افزود: با توجه به شرایط آب و هوایی استان و شدت گرمای هوا این خانواده در شرایط سخت زندگی میکردند و دچار مشکل بودند که با تهیه چندین دستگاه کولر و یخچال بخشی از مشکلات آن‌ها رفع شد.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر همچنین ازمردم، خیران و نهاد‌های حمایتی درخواست کرد تا به کمک خانواده‌های نیازمند بیایند و در این امر خداپسندانه شرکت کنند.

دراین بازدید‌ها بسته‌های کمک معیشتی، هدایای نقدی و کمک ودیعه مسکن نیز به برخی از این خانواده‌ها اهدا شد.

انتهای پیام/


برچسب ها: دادگستری اقدام

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *