مسئولان قضایی استان بوشهر با خانواده‌های زندانیان استان دیدار کردند

10:17 - 17 تير 1402
کد خبر: ۴۷۲۲۲۱۰
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
مسئولان قضایی استان بوشهر با خانواده‌های زندانیان استان دیدار کردند
رئیس کل دادگستری همراه با دادستان مرکز و رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری و مدیر کل زندان‌های و مدیر انجمن حمایت از زندانیان استان بوشهر با خانواده‌های زندانیان، دیدار کردند.

خبرگزاری میزان - رئیس کل دادگستری استان بوشهر همراه با دادستان مرکز و رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری و مدیر کل زندان‌های و مدیر انجمن حمایت از زندانیان استان با دیدار از خانواده‌های زندانیان، از نزدیک مسایل و مشکلات و کمبود‌های آن‌ها را مورد بررسی قرار داد.

مهدی مهرانگیز در این دیدار در خصوص لزوم حمایت از خانواده زندانیان، اظهارکرد: در مواقعی که سرپرست خانواده‌ای در زندان به سر می‌برد در معرض آسیب‌های اجتماعی بیشتر قرار می‌گیرند بنابراین نیاز است از خانواده‌ها و فرزندان زندانیان نیازمند حمایت و کمک کنیم.

وی افزود: تمامی تلاش و سعی دستگاه قضایی استان بوشهر بر این است که در راستای کاهش جمعیت کیفری گام بر دارد و بر همین اساس یکی از اقدامات صورت گرفته بهبود شرایط زندانیان با «اعمال تسهیلات ارفاقی و قضایی و مجازات‌های جایگزین حبس، استفاده از پابند‌های الکترونیک و آزادی‌های مشروط و حرفه‌آموزی و اشتغالزایی برای زندانیان و حمایت مادی و معنوی از خانواده‌های آنها» بوده است.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر همچنین با اشاره به حمایت‌های مسمتر دستگاه قضایی، گفت: تلاش دستگاه قضایی با همکاری وتعامل خوب خیرین ونهاد‌های حمایتی در جهت رفع مشکلات زندانیان و دیدار با خانواده‌های آن‌ها، باعث دلگرمی این افراد می‌شود.

انتهای پیام/


برچسب ها: دادگستری دیدار

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *