وزیر کار: استقبال از طرح کالابرگ الکترونیک مطابق انتظار نبوده است

11:41 - 14 تير 1402
کد خبر: ۴۷۲۱۸۱۳
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
وزیر کار: استقبال از طرح کالابرگ الکترونیک مطابق انتظار نبوده است
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حاشیه جلسه هیات‌دولت در رابطه با آخرین وضعیت طرح کالابرگ الکترونیک و طرح‌های بازنشستگی توضیحاتی ارائه کرد.

خبرگزاری میزان _ صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در حاشیه جلسه امروز هیات‌دولت در جمع خبرنگاران گفت: آنگونه که پیش‌بینی می‌شد مردم از طرح کاربرگ الکترونیک استقبال نکرده‌اند.

وی همچنین در رابطه با طرح‌های بازنشستگی اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی در رابطه با طرح‌های ارائه‌شده از سوی دولت اختیار رسیدگی دارد و باید منتظر تصمیم کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی باشیم و آن چیزی که از صحن مجلس بگذرد و به تائید شورای نگهبان برسد و تبدیل به قانون شود برای همگان لازم‌الاجرا است. 

مرتضوی همچنین در رابطه با مشکل صندوق‌های بازنشستگی اعلام کرد: این صندوق‌ها در حال حاضر به دلایل خاص خود با ناپایداری جدی روبه‌رو هستند. بسیاری از صاحب‌نظران علم اقتصاد در حوزه تامین اجتماعی بر این باور هستند که باید اصلاحاتی در حوزه مدیریت و شیوه‌های مدیریتی اعمال شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: صندوق‌های تامین اجتماعی و بازنشستگی، صندوق‌های بین‌النسلی هستند و متعلق به یک نسل نیستند و وظیفه ما حفظ صیانت و پایداری آن‌ها است. 

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *