رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

رئیس کل دادگستری بوشهر: باید با قدردانی از شهدا جهت خدمت‌رسانی بهتر به مردم از تمام توان و ظرفیت‌ها استفاده کنیم

15:17 - 13 تير 1402
کد خبر: ۴۷۲۱۵۹۰
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری بوشهر: باید با قدردانی از شهدا جهت خدمت‌رسانی بهتر به مردم از تمام توان و ظرفیت‌ها استفاده کنیم
رئیس کل دادگستری استان بوشهر گفت: باید قدردان شهدا باشیم و در جهت خدمت‌رسانی بهتر به مردم نیز از تمام توان و ظرفیت‌های موجود استفاده کنیم.

خبرگزاری میزان - مهدی مهراگیز در نشست با فرمانده پدافند هوایی منطقه جنوب در استان بوشهر، با گرامیداشت یاد وخاطره شهید بهشتی و شهدای دستگاه قضایی و شهدای ارتش اظهار کرد: امروز عزت مهین اسلامی ایران و آسایش و آرامشی برقرار در جامعه را مرهون خون پاک شهیدان و ایثارگرانی هستیم که در دفاع از ارزش‌های اسلامی از جان و مال خود گذشتند و ضمن اینکه همه باید قدردان شهدا باشیم باید در جهت خدمت‌رسانی بهتر به مردم نیز از همه توان و ظرفیت‌ها استفاده کنیم.

وی افزود: پدافند هوایی ارتش یکی از مراکز مهم با عملکرد خوب در صحنه دفاع از مرز‌هایی هوایی است که این نشات گرفته از وجود نیرو‌های مومن، پر تلاش، فداکار و متعهد انقلابی است که در این حوزه امنیت کشور را برقرار می‌کند.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر در ادامه احساس امنیت و امنیت پایدار در کشور را مهم دانست و گفت: با همدلی و هماهنگی مطلوب بین دستگاه‌ها و تعامل بیشتر با نیرو‌های جان برکف نظامی و امنیتی در جهت حفظ امنیت کشور عزیزمان و رضایتمندی مردم تمام تلاش خود را بکار خواهیم گرفت.

رئیس کل دادگستری بوشهر: باید با قدردانی از شهدا جهت خدمت‌رسانی بهتر به مردم از تمام توان و ظرفیت‌ها استفاده کنیم

نشست رئیس کل دادگستری استان بوشهر با مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره)

مهر انگیز در نشست با مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) بوشهر نیز یاد و خاطره شهید بهشتی و ۷۲ تن از یارانش را گرامی داشت و گفت: پدر یتیمان علی (ع) می‌فرمایند: از با فضیلت‌ترین مراتب نیکوکاری، نیکی کردن به ایتام است.

وی افزود: با توجه به اینکه کمیته امداد خدمات بسیار خوبی را به نیازمندان تحت پوشش خود ارائه می‌کند باید رسانه‌ها بخصوص رسانه‌های استانی و صدا و سیمای بوشهر در خصوص پوشش خدماتی که در این نهاد ارائه میشود و اطلاع رسانی به عموم مردم اهتمام داشته باشند تا آن‌ها نیز در این ثواب بزرگ شریک شوند و به کمک نیازمندان و ایتام بیایند.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر در ادامه با اشاره به اینکه بیشتر آسیب‌ها در جامعه بدلیل عدم اشتغال و توانایی برای امرار معاش است، افزود: این نهاد مردمی باید علاوه بر کمک و یاری رساندن به نیازمندان؛ توانمندسازی مددجویان را با محوریت ایجاد فرصت‌های شغلی پایدار دنبال کند.

مهرانگیز همچنین اعلام کرد: دستگاه قضایی استان نیز آماده هرگونه همکاری حقوقی از جمله «ارائه مشاوره‌های حقوقی رایگان، معاضدت قضایی، مجازات‌های جایگزین حبس، و ارائه هر گونه خدمات عام المنفعه و خیر خواهانه» به خانواده‌ها تحت حمایت کمیته امداد است.

انتهای پیام/


برچسب ها: دادگستری نشست

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *