رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

رئیس کل دادگستری استان بوشهر: دادگستری استان در راستای حفظ سلامت مردم آمادگی همکاری با دامپزشکی را دارد

9:35 - 13 تير 1402
کد خبر: ۴۷۲۱۴۸۴
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری استان بوشهر: دادگستری استان در راستای حفظ سلامت مردم آمادگی همکاری با دامپزشکی را دارد
رئیس کل دادگستری استان بوشهر، گفت: دادگستری استان برای انجام گشت‌های مشترک بهداشتی و همکاری با دامپزشکی آمادگی لازم را دارد تا در راستای حفظ سلامت مردم بازرسی از مراکز تامین فراورده‌های دامی فعال‌تر شود.

خبرگزاری میزان - مهدی مهرانگیز در نشست با مدیرکل دامپزشکی استان بوشهر، امنیت غذایی و بهداشتی مردم را مهم دانست و گفت: دادگستری برای انجام گشت‌های مشترک بهداشتی و همکاری با دامپزشکی آمادگی لازم را دارد تا بازرسی‌ها از مراکز تامین فراورده‌های دامی در راستای حفظ سلامت مردم فعال‌تر شوند.

وی اضافه کرد: از وظایف مجموعه دامپزشکی حفظ سلامت مردم و امنیت غذایی است که به همین علت در قانون این مساله به خوبی دیده شده و همین امر مسئولیت دامپزشکی را سنگین‌تر می‌کند.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر با اشاره بر لزوم تشدید نظارت‌های بهداشتی دامپزشکی، گفت: افزایش نظارت بهداشتی از ضروریات است و در این زمینه باید اقدامات لازم صورت گیرد.

وی افزود: پیشنهاد دارم با همکاری دستگاه‌های مرتبط و مراجع قضایی گشت‌های مشترک بهداشتی بیشتری در راستای تأمین سلامت مردم انجام شود و بهداشت فرآورده‌های خام دامی در مراکز مختلف عرضه به خصوص رستوران‌ها مورد توجه ویژه قرار گیرد.

تنگستانی نیز در این نشست گفت: مجموعه قضایی و دادگستری از پشتوانه‌های مهم اجرایی دامپزشکی هستند که در روند تأمین غذای سالم، بهداشتی و حلال با همکاری با نیرو‌های نظارتی دامپزشکی نقش بسزایی دارند.

مدیر کل دامپزشکی استان بوشهر، افزود: بکارگیری دستورالعمل‌های بهداشتی دامپزشکی در حوزه‌های مختلف از جمله امنیت غذایی و همچنین توسعه اقتصادی و کمک به بخش صادرات محصولات پروتئینی می‌تواند روند رو به رشد تولید و توسعه صادرات را به دنبال داشته باشد.

وی همچنین تاکیدکرد: نوجه به این مسئله مهم با همکاری دستگاه‌های اجرایی مرتبط و همچنین دستگاه قضایی می‌تواند در پیشبرد اهداف عالیه دولت کارساز باشد.

انتهای پیام/


برچسب ها: دادگر نشست

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *