مسئولان قضایی استان فارس به مناسبت هفته قوه قضاییه مشکلات حقوقی ۳۱۹ نفر را بررسی کردند

14:08 - 02 تير 1402
کد خبر: ۴۷۱۹۴۱۵
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
مسئولان قضایی استان فارس به مناسبت هفته قوه قضاییه مشکلات حقوقی ۳۱۹ نفر را بررسی کردند
مسئولان قضایی استان فارس با برپایی میز خدمت در ۴۹ حوزه قضایی در مصلی‌های نماز جمعه بی واسطه به بررسی درخواست‌های ۳۱۹ نفر پرداختند.

خبرگزاری میزان – میز خدمت در نماز جمعه امروز شیراز با حضور ۳۰ نفر از مسئولان قضایی استان و سازمان‌های وابسته به قوه قضاییه برگزار شد.

حجت الاسلام سید کاظم موسوی در حاشیه این برنامه در دومین روز از هفته قوه قضایی اظهارکرد: توجه به مطالبات و بررسی درخواست‌های مردمی یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های در دستگاه قضایی استاناست که این توجه به دیدار‌های بی واسطه از اقدامات مستمر در مدیریت ارشد قضایی و تمامی حوزه‌های قضایی استان است.

وی با بیان اینکه امروز همزمان با مرکز استان مسئولان قضایی در ۴۹ حوزه قضایی در مصلی‌های نماز جمعه بی واسطه به بررسی درخواست‌های ۳۱۹ نفر پرداختند، گفت: تلاش کردیم تا دیدار‌های این هفته به بهترین شکل و در عین حال کاربردی انجام و مشکلات مراجعان به صورت ویژه پیگیری و حل و فصل شود.

رئیس شورای قضایی استان فارس تصریح کرد: پس از برگزاری این دیدار‌ها نحوه اجرای دستورات صادر شده توسط کارگروهی در حوزه ریاست بررسی و نتایج به اداره کل ارتباطات مردمی قوه قضاییه انعکاس می‌یابد.

حجت الاسلام والمسلیمن موسوی تاکید کرد: در سال‌های اخیر تحول عمده‌ای در ارتباطات مردمی و حضور در جمع مردم رخ داده است به نحوی که در ۳ ماهه اول امسال کلیه مدیران قضایی استان با بیش از ۶۲ هزار نفر ملاقات کرده اند.

رئیس کل دادگستری استان فارس همچنین از انجام دیدار‌های عمومی مسئولان قضاییی استان با اقشار مختلف از جمله کارگران واحد‌های صنعتی در هفته قوه قضاییه خبر داد.

انتهای پیام/


برچسب ها: دادگستری ملاقات

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *