۶۱۰ نفر از زندانیان در استان مرکزی به مناسبت هفته قوه قضاییه مشمول ارفاقات شدند

14:14 - 01 تير 1402
کد خبر: ۴۷۱۹۳۰۳
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
۶۱۰ نفر از زندانیان در استان مرکزی به مناسبت هفته قوه قضاییه مشمول ارفاقات شدند
رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: به مناسبت هفته قوه قضاییه و در آستانه اعیاد مبارک قربان و غدیر پس از بررسی پرونده‌های مددجویان و دستوراتی که صادر شد، تعداد ۶۱۰ زندانی مشمول ارفاقات قانونی شدند.

خبرگزاری میزان - حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالمهدی موسوی رئیس کل دادگستری استان مرکزی در حاشیه بازدید از زندان مرکزی اراک و اردوگاه کار درمانی و حرفه آموزی شهرستان اراک ضمن گرامیداشت هفته قوه قضاییه در گفتگو با روابط عمومی این دادگستری، اظهار کرد: به مناسبت هفته بزرگداشت قوه قضاییه و در راستای اجرای سیاست‌های محوری دستگاه عدلیه و تحقق عدالت قضایی، مسئولین ارشد دستگاه قضایی استان مرکزی با حضور در اردوگاه کار درمانی و حرفه آموزی، زندان مرکزی اراک و همچنین بند نسوان با مددجویان دیدار چهره به چهره داشتند و به استماع درخواست‌های قضایی آنان پرداختند. 

وی افزود: در این بازدید که با همراهی تعداد ۷۵ نفر از قضات دادسرا و دادگاه‌های بدوی و تجدیدنظر انجام شد، طی مدت ۴ ساعت به بررسی درخواست‌های قضایی زندانیان پرداخته و دستوراتی در جهت رسیدگی و حل مشکلات آنان صادر شد.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی ادامه داد: در دیگر حوزه‌های قضایی استان مرکزی نیز این بازدید برگزار شد که مجموعا در کل استان ۱۴۵ نفر از قضات در زندان‌های استان حضور یافتند.

حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی بیان کرد: به همین مناسبت و در آستانه اعیاد مبارک قربان و غدیر در این بازدید‌ها و پس از بررسی پرونده‌های مددجویان و دستوراتی که صادر شد، تعداد ۶۱۰ زندانی مشمول ارفاقات قانونی شامل: مرخصی منجر به آزادی، زندان نیمه باز، آزادی مشروط، پابند الکترونیک و ... شدند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *