دستگیری زورگیران گروگانگیر

14:34 - 27 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۸۳۱۰
دستگیری زورگیران گروگانگیر
سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری تهران از دستگیری ۲ مرد جوان که از شهروندان با تهدید سلاح سرد زورگیری می‌کردند، خبر داد و گفت: متهمان برای فرار قصد گروگانگیری شهروندان را داشتند که با اقدام به موقع ماموران دستگیر شدند.

خبرگزاری میزان - به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد باقر قدم زاده گفت: بامداد بیست و هفتم خرداد عملیات کلانتری ۱۲۳ نیاوران در حال گشت زنی در محدوده خیابان باهنر تهران بودند که به یک موتورسیکلت آپاچی دو ترک که افراد گذری از خیابان را زاغ زنی می‌کردند، مشکوک و آن‌ها را تحت مراقبت‌های ویژه پلیسی قرار می‌دهند.

وی گفت: متهمان در همین حین به طرف مردی در یک خودرو حمله ور و با تهدید سلاح سرد از وی اقدام به زورگیری کرده که ماموران به سرعت برای دستگیری زورگیران وارد عمل شدند و در محل هر دو متهم با استفاده از سلاح سرد به ماموران حمله ور شدند.

این مقام انتظامی به اقدامات پیش دستانه پلیس و آمادگی هر چه تمام‌تر ماموران کلانتری اشاره کرد و گفت: ماموران با استفاده از قانون بکارگیری سلاح و شلیک تیر هوایی یکی از متهمان را دستگیر، ولی متهم دیگر که راه فراری نداشت اقدام به حمله به سمت شهروندان و گروگانگیری کرده که با اقدام به موقع و استفاده از قانون به کارگیری سلاح موفق به اینکار نشده و در محل دستگیر شد و تلفن همراه سرقتی نیز در محل به صاحبش بازگردانده شد.

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: متهمان ۲۳ و ۲۲ ساله در تحقیقات اولیه به جرم خود و ۱۰ فقره سرقت مشابه با همکاری یکدیگر معترف و اظهار داشتند پس از سرقت و زورگیری تلفن همراه اموال مسروقه را به فرد معینی فروخته‌اند.

به گفته این مقام انتظامی متهمان به همراه پرونده تحویل مراجع قضایی شدند و شناسایی مالخر اموال مسروقه در دستور کار کلانتری ۱۲۳ نیاوران قرار گرفت.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *