جیب بران بازی شهرآورد دستگیر شدند

11:07 - 17 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۶۵۱۲
جیب بران بازی شهرآورد دستگیر شدند
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری دونفر متهم جیب بر که در دربی پایتخت اقدام به جیب بری میکردند خبر داد و گفت: از متهمان ۷ دستگاه تلفن همراه سرقتی کشف شد.

خبرگزاری میزان - به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد گودرزی گفت: در پی افزایش سرقت تلفن همراه و اشیاء قیمتی شهروندان در شهرآورد پایتخت به روش جیب بری رسیدگی به موضوع و دستگیری سارق یا سارقان را تیمی از ماموران کلانتری ۱۴۱ شهرک گلستان بر عهده گرفتند و ماموران تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه ماموران با استقرار در ورزشگاه در روز دهم خرداد حین شهرآورد پایتخت و با پی جویی‌های انتظامی، ۲ متهم مرد جیب بر را شناسایی کردند افزود: پس از شناسایی چهره متهمان، ماموران با درایت هر دو نفر را حین سرقت شناسایی و دستگیری کردند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران با بیان اینکه از متهمان ۷ دستگاه تلفن سرقتی کشف شد تصریح کرد: متهمان ۲۴ و ۲۶ ساله در تحقیقات اولیه به بزه انتسابی و ۱۸ فقره سرقت در ورزشگاه آزادی تهران به روش جیب بری در دو هفته اخیر اعتراف کردند.

به گفته این مقام انتظامی تا کنون تعدادی از مال باختگان شناسایی و متهم با دستور قضائی برای کشف جزئیات پرونده در اختیار ماموران کلانتری قرار دارد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *