شعبات تخصصی ویژه رسیدگی به پرونده‌های واحد‌های تولیدی مشکل‌دار در استان لرستان تشکیل می‌شود

9:27 - 20 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۶۸۶۱
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
شعبات تخصصی ویژه رسیدگی به پرونده‌های واحد‌های تولیدی مشکل‌دار در استان لرستان تشکیل می‌شود
مدیرکل دادگستری استان لرستان از تشکیل شعبات تخصصی در استان ویژه رسیدگی به پرونده‌های واحد‌های تولیدی مشکل‌دار خبر داد.

خبرگزاری میزان - حجت‌الاسلام و المسلمین سعید شهواری در جلسه ستاد مقاومتی استان لرستان، اظهارکرد: بدنبال اجرای فرامین مقام معظم رهبری و رفع موانع تولید هستیم و تصمیمات جلسه نیز باید در چهارچوب مقرارت باشد.

وی تاکید کرد: بدون تردید تحقق رفع موانع و رونق تولید، فراهم‌سازی زمینه اشتغال و ازدواج جوانان و مهار تورم نیاز به عزم جدی تری دارد.

رئیس کل دادگستری استان لرستان با بیان اینکه در یک جنگ اقتصادی و تحریم ناجوانمردانه قرار داریم، افزود: بنابراین حمایت، صیانت و تامین امنیت برای سرمایه گذاری از جمله وظایفی است که در این مقطع از زمان بر عهده ما قرار دارد.

حجت‌الاسلام و المسلمین بیان کرد: با همفکری، بحث و تبادل نظر مفید و سازنده تا حد ممکن مشکلات پرونده‌های مطروحه واحد‌های تولیدی را برطرف خواهیم کرد.

وی، تشکیل این گونه جلسات را جهت حل مشکلات واحد‌های تولیدی دانست و افزود: انتظار می‌رود جلسات مستمر و بموقع برای حل مسائل برگزار شود.

مدیرکل دادگستری استان لرستان با تاکید بر اینکه برای بررسی پرونده‌های مرتبط روسای بانک‌ها و مدیران دستگاه‌های اجرایی باید حضور داشته باشند، افزود: اجرای مصوبات بسیار حائز اهمبت است، چرا که برخی از این عدم اجرای مصوبات به عنوان ترک فعل محسوب شده و قابلیت پیگیرد قانونی دارد.

حجت‌الاسلام و المسلمین شهواری تصریح کرد: لازم است برای هر مصوبه یک متولی تعیین و در جلسات بعدی خروجی کار مشخص شود.

مدیرکل دادگستری استان لرستان همچنین از تشکیل شعبات تخصصی در استان ویژه رسیدگی به پرونده‌های واحد‌های تولیدی مشکل‌دار خبر داد.

انتهای پیام/


برچسب ها: دادگستر تولید

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *