فعال شدن کانون ارزیابی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با هدف شناسایی مدیران شایسته، متعهد و جهادی

16:31 - 10 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۵۶۶۷
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
فعال شدن کانون ارزیابی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با هدف شناسایی مدیران شایسته، متعهد و جهادی
در راستای تحقق سند تحول و تعالی قوه قضاییه، کانون ارزیابی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با هدف شناسائی مدیران شایسته، متعهد و جهادی فعال شد.

خبرگزاری میزان _ بابائی رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور درنشست آموزشی کانون ارزیابی این سازمان حضور چهره‌های برجسته و پیش کسوت در این نشست را به عنوان اولین قدم در اثربخشی کانون ذکر کرد و گفت: اداره کل آموزش و پژوهش این سازمان با برگزاری المپیاد‌های ثبتی و ایده‌های تحول آفرین ثبتی در شناسائی افراد با سطح علمی بالا موثر بود، اما هر فرد علمی لزوماً مدیری شایسته برای سازمان نیست و قطعا باید شاخصه‌هایی که برای مدیران مطرح است مورد ارزیابی قرار گیرد.

بابائی با بیان اینکه سازمان ثبت سازمانی پیشرو است که به دنبال شناسایی مدیران شایسته، توانمند و متعهد است که بتواند چرخش‌های تحول آفرین ثبتی در سازمان ایجاد کند، عنوان کرد: در دوران تحول و تعالی قوه قضائیه، مکانیزه شدن و هوشمندسازی همواره باید مدنظر قرار گیرد و مدیران می‌بایست با ادبیات فن آوری و مدیریت مسلط باشند و با برنامه‌های به روز این سازمان هماهنگ گردند.

معاون رئیس قوه قضائیه افزود: دوره‌های آموزشی مدیران باید با جدیت پیگیری شود و ما در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در انتخاب مدیران نگاه جنسیتی نداریم و ملاک، شایسته سالاری افراد است.

وی افزود: باید علاوه بر کانون ارزیابی مرکزی، کانون ارزیابی منطقه‌ای هم برای ارزیابی و شناسایی مدیران توانمند فعال شود.

حمداللهی مدیرکل آموزش و پژوهش سازمان ثبت نیز با اشاره به جزئیات برگزاری دوره آموزشی تربیت ارزیاب حرفه‌ای گفت: این دوره ۴ روزه با حضور مدیران و کارشناسان منتخب ستادی برگزار و سازمان ثبت با فعال سازی کانون ارزیابی به منظور شناسایی افراد شایسته در مناصب مدیریتی و در راستای طرح جانشین پروری و ارزیابی مدیران و رؤسای واحد‌های ثبتی، قدم‌های مطلوبی را برداشته است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *