خبر تجهیز بیمارستان‌های اندونزی وارونه منعکس شده بود؛ تجهیزات پزشکی را صادر و پولش را دریافت می‌کنیم

11:48 - 10 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۵۵۷۰
خبر تجهیز بیمارستان‌های اندونزی وارونه منعکس شده بود؛ تجهیزات پزشکی را صادر و پولش را دریافت می‌کنیم
وزیر بهداشت، درمان و آموزش و پزشکی در رابطه با خبر تجهیز بیمارستان‌های اندونزی توسط ایران گفت: هیچ اهدایی وجود ندارد، قرار است صادرات انجام دهیم و پول‌ آن را دریافت کنیم.

خبرگزاری میزان - بهرام عین‌اللهی در حاشیه جلسه هیات دولت و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بیمارستان حضرت مهدی (عج) یکی از مجهز‌ترین و پیشرفته‌ترین بیمارستان‌های کشور است و تمام مراحل ساخت آن با متخصصان حوزه آتش‌نشانی و مدیران فنی انجام شده و مجوز‌های آن در حال ارسال است گفت: این ساختمان یکی از ایمن‌ترین ساختمان‌های کشور است و می‌تواند ۹ ریشتر زلزله را نیز تحمل کند.

وی در رابطه با فعالیت شرکت‌های دانش بنیان گفت: ۴۰ درصد نیاز کشور را تولیدات داخلی تامین می‌کنند، در نمایشگاه ایران هلث تولیدات خوبی به نمایش گذاشته شده است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در رابطه با حواشی مربوط به خبر تجهیز بیمارستان‌های اندونزی گفت: این حواشی به این سبب بود که خبر وارونه منعکس شد و اینگونه گفته شد که رئیس جمهور قول تجهیز ۱۰ بیمارستان در کشور اندونزی را داده است در حالی که چنین قولی ندادیم و قرار است صادرات انجام دهیم و پول آن را دریافت کنیم، صادارت افتخاری برای کشور است و هیچ اهدایی وجود ندارد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *