نوسازی نیمی از مخازن زباله در شهر تهران

9:59 - 08 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۵۱۰۲
نوسازی نیمی از مخازن زباله در شهر تهران
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران گفت: در راستای ارتقای وضعیت نظافت و پاکیزگی محیط شهری و همچنین تاکیدات شهردار تهران درخصوص تحول در نگهداشت شهر؛ طرح نوسازی، تعمیر و تعویض حدود نیمی از مخازن زباله شهر تهران در حال انجام است.

خبرگزاری میزان - به گزارش شهر، حسین نظری، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران، با پرداختن به اهمیت ارتقای نظافت و پاکیزگی محیط شهری و همچنین تاکیدات شهردار تهران مبنی بر تحول در نگهداشت شهر، گفت: در قالب اجرای یکی از اقدامات درخصوص مخازن شهر تهران، نوسازی، تعویض و تعمیر نیمی از مخازن زباله شهر تهران در دستور کار است.

وی با بیان اینکه تعداد ۶ هزار مخزن زباله نوسازی شده است، تصریح کرد: ۳ هزار مخزن در فاز اول به مناطق واگذار شده و از امروز فاز دوم اجرا می‌شود که طی آن ۳ هزار مخزن تحویل خواهد شد.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران ادامه داد: در فاز سوم نوسازی مخازن شهر تهران ۳ هزار مخزن دیگر نوسازی شده که مجموعا ۹ هزار مخزن نوسازی می‌شود.

معاون شهردار تهران با اشاره به تعمیر مخازن زباله، خاطرنشان کرد: تعمیر ۱۷ هزار مخزن زباله در دستور کار است که از این تعداد ۸ هزار مخزن تعمیر شده است و در فاز بعدی ۹ هزار مخزن دیگر تعمیر خواهد شد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *