بررسی مشکلات ۱۳۷ نفر از زندانیان ندامتگاه بندرعباس با حضور دادستان مرکز استان هرمزگان

18:38 - 07 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۵۰۴۷
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
بررسی مشکلات ۱۳۷ نفر از زندانیان ندامتگاه بندرعباس با حضور دادستان مرکز استان هرمزگان
دادستان مرکز استان هرمزگان به همراه تعدادی از قضات دادسرا با حضور در ندامتگاه بندرعباس، مشکلات ۱۳۷ نفر از زندانیان را بررسی کردند.

خبرگزاری میزان_ علیرضا احمدی منش دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان از زندان مرکزی بندرعباس بازدید کرد و مشکلات زندانیان را به صورت چهره به چهره بررسی نمود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان پس از بازدید از زندان مرکزی بندرعباس گفت: رعایت حقوق شهروندی، حفظ کرامت انسانی زندانیان و رسیدگی به مشکلات قضایی آنان از اولویت‌های مهم دستگاه قضایی است.

علیرضا احمدی منش همچنین بر لزوم پذیرش تأمین متناسب از متهمین تحت قرار و تسریع در رسیدگی به پرونده‌های آنان از سوی قضات تأکید کرد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان یادآور شد: تلاش دستگاه قضایی ساماندهی و کاهش هدفمند جمعیت کیفری زندان‌ها است و با اجرای دقیق ظرفیت‌های قانونی و دستورالعمل‌های ابلاغی مسلماً گام‌های مؤثری در این خصوص برداشته خواهد شد.

شایان ذکر است؛ در این بازدید که با حضور معاونین دادسرا و تعدادی از قضات انجام شد، ضمن بررسی مشکلات قضایی ۱۳۷ نفر از زندانیان، در خصوص هر مورد دستورات لازم صادر شد.

 

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *