در صحن شورای اسلامی شهر تهران مطرح شد؛

افرادی که دل به خارج از ایران دوخته‌اند به اعدام چند آدمکش اعتراض و در مقابل شهادت مرزبانان‌ سکوت می‌کنند

10:49 - 02 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۴۰۹۶
افرادی که دل به خارج از ایران دوخته‌اند به اعدام چند آدمکش اعتراض و در مقابل شهادت مرزبانان‌ سکوت می‌کنند
رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: آن‌هایی که دل به آن ور آب‌ها دوخته‌اند برای اعدام چند آدمکش اعتراض می‌کنند، اما در مقابل شهادت مرزبانان‌مان سکوت می‌کنند.

خبرگزاری میزان- مهدی چمران در یکصد و چهل و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران ضمن تبریک روز آزادسازی خرمشهر و بزرگداشت روز مقاومت و پیروزی و روز دزفول، شهادت ۵ تن از مرزبانان کشور را تبریک و تسلیت گفت و افزود: آن‌هایی که اختلاس می‌کنند و دل به آن ور آب‌ها دوخته‌اند می‌بینند که آن‌ها رو به افول هستند، اما متاسفانه برای اعدام چند آدمکش اعتراض می‌کنند، اما در مقابل شهادت مرزبانان‌مان سکوت می‌کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر با اشاره به سالگرد حادثه متروپل آبادان ادامه داد: همه کسانی که می‌خواهند با سوداگری پول به دست بیاورند باید بدانند که این پول‌ها برایشان باقی نمی‌ماند و ثمره‌ای جز ننگ و نفرت و لعنت خدا و خلق خدا برای کسانی که برای جان انسان‌ها ارزشی قائل نیستند، ندارد.

اورهال ۲۹ رام قطار مترو تا پایان سال

در ادامه جلسه جعفر تشکری هاشمی، رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر تهران ضمن اشاره به اینکه روز گذشته بازدیدی از کارخانه واگن سازی مترو داشتیم، گفت: در جریان این بازدید شاهد بودیم بسیاری از مشکلات کارگران در طول یکسال گذشته مرتفع شده است.

وی از برنامه برای اورهال ۲۹ رام قطار شامل ۱۳ واگن قدیمی و۱۶ AC خبر داد و افزود: عملیات شروع شده و ما در خواست کردیم تعداد بیشتری واگن تعمیر شوند.

لزوم تجهیز آب‌نماهای تهران به سیستم چاه ارت و محافظ جان

زهرا شمس‌احسان، رئیس کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران نیز گفت: با توجه به فصل تابستان و استفاده خانواده از فضاهای سبز شهری تجهیز آب‌نماهای پایتخت به سیستم چاه ارت و محافظ جان و همچنین لایروبی آب‌نماها ضرورت دارد حفر چاه ارت در راستای اجرای سیستم اتصال زمین جهت جلوگیری از برق گرفتگی و تخلیه فوری جریان الکتریکی در بوستان‌ها و میدانگاه‌ها صورت می‌گیرد و با توجه به ماهیت رسانا بودن آب و تجمع بالای کودکان در اطراف آب‌نماها، امکان وقوع حوادثی از قبیل برق گرفتگی وجود دارد که در گذشته نیز اتفاقی این چنینی داشتیم.

درآمد ۷ هزار میلیاردی شهرداردی منطقه ۱۸ از محل مولدسازی

محمدجواد خسروی شهردار منطقه ۱۸ تهران نیز در یکصد و چهل و نهمین جلسه شورای شهر گفت: از روزی که کار خود را آغاز کردیم بالغ بر ۵ هکتار از اراضی تقی آباد و بالغ بر ۲۰ هزار متر از املاک غیر مجاز تخریب و بالغ بر ۵۰ هکتار از زمین‌های اراضی را پس گرفتیم.

وی ضمن اشاره به اینکه بالغ بر ۷ هزار میلیارد تومان از محل مولدسازی درآمدزایی داشتیم و از محل صدور پروانه درآمد‌های بسیار خوبی را کسب کردیم گفت: میزان صدور پروانه در بافت فرسوده منطقه ۵ برابر نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

پیشگیری‌مان در حوزه ساخت و ساز غیر مجاز ضعیف بوده است

ناصر امانی در واکنش به گزارش شهردار منطقه ۱۸ تهران گفت: این حجم از تخریبی که صورت گرفته یعنی پیشگیری‌مان ضعیف بوده است، نه در این دوره،منظورم مدیریت شهری به طور کلی است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *