رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

دادستان دزفول به یک شرکت صنعتی خمیر مایه جهت رفع مشکلات زیست محیطی یک ماه مهلت داد

9:02 - 02 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۴۰۵۱
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
دادستان دزفول به یک شرکت صنعتی خمیر مایه جهت رفع مشکلات زیست محیطی یک ماه مهلت داد
دادستان عمومی و انقلاب دزفول با تاکید بر اهمیت حفظ محیط زیست و منابع طبیعی، گفت: شرکت صنعتی خمیر مایه این شهرستان یک ماه مهلت دارد تا نسبت به انجام امور پیشگیرانه در راستای رفع مشکلات زیست محیطی اقدامات لازم را انجام دهد.

مهدی آماده در گفت‌وگو با میزان اظهار کرد: باتوجه به گزارش های واصله در خصوص رهاسازی پسآب و فاضلاب شرکت صنعتی خمیر مایه که موجب تخریب محیط زیست و آلودگی آب‌های زیرزمینی و آب‌های روان پایین دست شرکت شده بود، موضوع در دستور کار رسیدگی قرار گرفت.

وی افزود: در این خصوص جلسه‌ای با حضور مسئولان شهرستان در دادسرای عمومی و انقلاب دزفول برگزار و پس از بررسی موضوع، از محل مذکور به صورت میدانی بازدید شد.

آماده گفت: پس از بازدید از محل و مشاهده مشکلات و نواقص از نزدیک، دستورات مقتضی جهت رفع این نواقص صادر شد و طی مهلت یک‌ماهه‌ای از این شرکت خواسته شد تا نسبت به عایق‌سازی محوطه دبی پس‌آب اقدام کند.

وی افزود: باتوجه به موضوع گزارش محیط زیست شهرستان دزفول، در خصوص تخلفات و جرائم پیشین شرکت علیه بهداشت عمومی و محیط زیست نیز پرونده در یکی از شعب دادیاری علیه شرکت مذکور تشکیل شد که در حال رسیدگی است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *