دادستان حمیدیه از موسسه تولید واکسن ضد عقرب زدگی بازدید کرد/ مشکلات قضایی موسسه تولید واکسن ضد عقرب زدگی شهرستان حمیدیه در دستور کار قرار گرفت

15:25 - 31 ارديبهشت 1402
کد خبر: ۴۷۱۳۸۰۳
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
دادستان حمیدیه از موسسه تولید واکسن ضد عقرب زدگی بازدید کرد/ مشکلات قضایی موسسه تولید واکسن ضد عقرب زدگی شهرستان حمیدیه در دستور کار قرار گرفت
دادستان عمومی و انقلاب حمیدیه، در بازدید از موسسه تولید واکسن ضد عقرب زدگی این شهرستان، بر حمایت دستگاه قضایی از اشتغال و تولید، تاکید کرد.

خبرگزاری میزان-رضا علی‌نسب در بازدید از موسسه تولید واکسن ضد عقرب زدگی این شهرستان، بر حمایت دستگاه قضایی از اشتغال و تولید، تاکید کرد و گفت: با توجه به نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری با عنوان «مهار تورم؛ رشد تولید»، حمایت‌های بسیار جدی و مؤثری در راستای پیگیری رفع مشکلات و موانع تولید در جهت افزایش تولید صورت گرفته است.

وی ادامه داد: یکی از واحد‌های تولیدی این شهرستان، موسسه تحقیقاتی واکسن و سرم سازی رازی مستقر در شهرستان حمیدیه است که امروز در بازدید از این موسسه، مشکلات قضایی موجود بررسی و رفع مشکلات این موسسه در دستور کار قرار گرفت.

وی گفت: بخش تولید آنتی‌سرم عقرب‌زدگی موسسه تحقیقات واکسن و سرم‌سازی رازی جنوب غرب از جمله بخش‌های مهم موسسه است که باتوجه به آمار بالای عقرب‌گزیدگی در خوزستان، حجم زیادی از آنتی‌سرم عقرب زدگی استان خوزستان را تامین می‌کند.

علی‌نسب بیان کرد: تشکیل ستاد حمایت از اقتصاد مقاومتی برای دیدن مشکلات از نزدیک و گره‌گشایی برای رفع موانع تولید است و با توجه به اهمیت وجود این موسسه در استان، لازم است استانداری و سازمان‌های مربوطه در راستای تامین فضای لازم جهت توسعه و نیز تجهیز آن همکاری کنند تا با ارتقای کیفی و کمی تولیدات این موسسه، شاهد ورود تولیدات آن به بازار‌های بزرگ جهانی باشیم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *