۲۲ زندانی در استان مازندران در راستای پویش «زیر سایه خورشید» آزاد شدند

15:57 - 01 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۳۹۸۱
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
۲۲ زندانی در استان مازندران در راستای پویش «زیر سایه خورشید» آزاد شدند
با پیگیری‌های مسولان زندان استان مازندران و هماهنگی مراجع قضایی،۲۲ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد آزاد و به هزار و ۴۰۰نفر از زندانیان ۸ روز مرخصی هدیه شد.

خبرگزاری میزان- به مناسبت دهه کرامت، خدام رضوی به همراه پرچم مطهر امام رضا (ع) در ندامتگاه محکومین مواد مخدر استان مازندران حضور پیدا کردند.

در این رویداد فرهنگی، برنامه‌های از قبیل جشن و سرور، مداحی و سرود با همکاری زندانیان در هواخوری زندان و همچنین برگزاری جشن بزرگ ولادت حضرت معصومه برگزار شد.

همچنین با پیگیری‌های مسئولین زندان و هماهنگی مراجع قضایی، ۲۲ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد، آزاد و به هزار و ۴۰۰نفر از زندانیان ۸ روز مرخصی هدیه شد.

۴۸ ساعت مرخصی تشویقی برای سربازان وظیفه و زندانیانی که عفو و تخفیف مجازات به آن‌ها تعلق نگرفت و یک وعده غذایی میهمان سفره اکرام رضوی مهمان خواهند شد. 

محمد رضا ایزدی، عضو هیئت رضوی ضمن تبریک ایام دهه کرامت در سخنانی، دستگیری و حمایت از مستمندان را از ویژگی‌های بارز امام رضا(ع) دانست و گفت: بدون شک همه کسانی که در زندگی خود با مشکلات قابل توجهی روبه رو شده اند، مشتاق توجه و حاجت روایی از این امام بزرگوار هستند. 

وی در ادامه افزود: قطعاً وجود امام رضا (ع) مورد توجه مردم ایران است و ما امروز در زندان‌های مازندران پیام آور رحمت و مهربانی امام رئوف هستیم.

ایزدی در پایان گفت: حضور سه گروه چهار نفره اعم از مبلغین و خدام آستان مقدس امام رضا(ع) بمدت ده روز در استان مازندران حضور دارند و دیدار با خانواده شهدا، دیدار با اهالی روستا‌ها و شهر‌های مختلف مازندران، دیدار با کشاورزان و حضور در پرورشگاه، زندان‌های مازندران و ادارات از دیگر برنامه‌های این هیئت خواهد بود. زندانیان نیز ضمن عبور از محل استقرار پرچم به محضر امام رضا (ع) عرض ارادت کردند.

انتهای پیام/ 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *