انجام ۹۲ درصد از اورهال قطار‌های DC مترو

11:43 - 01 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۳۹۲۳
انجام ۹۲ درصد از اورهال قطار‌های DC مترو
مدیرعامل شرکت واگن‌سازی شهر تهران گفت: اورهال قطار‌های DC تاکنون ۹۲ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

خبرگزاری میزان- به گزارش شهر، رضا شیخ طاهری در نشست مشترک با اعضای کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه شرکت واگن‌سازی یکی از به روز‌ترین زیرساخت‌های ریلی با هدف توسعه حمل و نقل شهری است، اظهار کرد: در ۲۰ سال گذشته در توسعه ناوگان گام خوبی برداشته شده و تولید هزار و ۱۱۰ دستگاه واگن نشان دهنده توانایی این شرکت است.

مدیرعامل شرکت واگن‌سازی شهر تهران با اشاره به به روز بودن سلامت فنی واگن‌های تهران، یادآور شد: امیدواریم شاهد توسعه همکاری‌های بیشتر برای توسعه مترو پایتخت باشیم و با توجه به عزم مدیریت شهری برای توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی، این مهم اراده جدی نیرو‌های ما را می‌طلبد.

وی همچنین تصریح کرد: ما کاملا آمادگی داریم که از تمام توان خود برای توسعه ناوگان استفاده کنیم؛ نوسازی در قالب پروژه ۶۳۰ دستگاه واگن و ۱۱۳ دستگاه واگن ملی اتفاق خواهد افتاد و ما خود را بازیگر اصلی در حوزه نوسازی و بازسازی مترو می‌دانیم.

شیخ طاهری اعلام کرد: ما تاکنون بیش از ۹۲ درصد پروژه اورهال قطار‌های DC را انجام داده‌ایم.

وی همچنین در جریان بازدید اعضای شورای اسلامی شهر تهران از مجموعه واگن‌سازی تهران در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی در خصوص تولید مخازن زباله در این شرکت گفت: ما در شرکت واگن سازی تهران یک زیرساخت تولیدی داریم. پیشتر ظرفیت تولید دو سالن بزرگ ما کامل نبود؛ بر همین اساس مدیرعامل وقت تصمیم گرفته برای تکمیل این ظرفیت از ظرفیت‌های موجود برای تولید مخازن زباله استفاده کند؛ البته این کار در آن مقطع برای تکمیل این سالن‌های تولیدی کار درستی بوده است.

وی با تاکید بر اینکه بی‌تردید ظرفیت‌های این مجموعه باید برای کار‌های بزرگ مورد استفاده قرار بگیرد، یادآور شد: تولید مخازن زباله در سال ۱۴۰۱ انجام شده بوده و در حال حاضر تولید این مخازن متوقف شده است؛ کارخانه‌ای با این زیرساخت باید به سراغ کار‌های بزرگ برود و تولید کار‌های بزرگ را انجام دهد.

مدیرعامل شرکت واگن‌سازی شهر تهران تاکید کرد: این مجموعه یک کارخانه تولید واگن بوده، اما به دلایلی در سال‌های قبل تولید واگن‌ها متوقف شده بوده و برای حفظ حیات مجموعه و لزوم انجام کار در آن به سراغ تعمیر و نگهداری واگن‌ها رفته و کل کار مجموعه به این امر اختصاص پیدا کرده است، ولی ما رسالتی را بر عهده داریم که باید آن را اجرایی کنیم و این رسالت، تولید واگن است.

انتهای پیام


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *