رئیس کل محاکم تهران از ۲ مجتمع قضایی شهید مطهری و قدس بازدید کرد

10:48 - 29 ارديبهشت 1402
کد خبر: ۴۷۱۳۳۶۵
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل محاکم تهران از ۲ مجتمع قضایی شهید مطهری و قدس بازدید کرد
رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران در راستای سیاست‌های تحولی محاکم در روز‌های تعطیل، از ۲ مجتمع قضایی شهید مطهری و قدس بازدید و از نزدیک در جریان آخرین تلاش‌ها و زحمات پرسنل قضایی و اداری قرار گرفت.

خبرگزاری میزان - یحیی جعفری در راستای سیاست‌های تحولی محاکم و حضور مستمر و جهادی همکاران در مجتمع‌های قضایی تهران در روز‌های تعطیل، از ۲ مجتمع قضایی شهید مطهری و قدس بازدید کرد و از نزدیک در جریان آخرین تلاش‌ها و زحمات پرسنل قضایی و اداری قرار گرفت.

رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران در جریان این بازدید‌ها بیان کرد: همکاران شریف با تلاش مضاعف و دلسوزانه درخارج از وقت اداری و حتی تعطیلات پاسخگوی حجم زیاد کار و وارده بالای پرونده‌ها هستند.

وی افزود: کمبود شدید نیروی انسانی و تراکم کار در محاکم به ویژه شعب حقوقی را با چالش جدی مواجه کرده است و بدون مسئولیت پذیری و تلاش بی وقفه همکاران، دشواری در امر پاسخگویی و رفع و رجوع مراجعان و رسیدگی ها؛ نارضایتی مردمی را در پی خواهد داشت.

جعفری اظهارکرد: اگر نسبت به تامین نیروی انسانی و به ویژه قاضی مسلط به دعاوی حقوقی و تخصصی در زمینه‌های مختلف در تهران توجه نشود در آینده نزدیک شاهد بحران غیر قابل جبران خواهیم بود.

رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران، همچنین گفت: با قدردانی از زحمات خالصانه همکاران از همه آن‌ها جهت همکاری بیشتر تا رفع موانع و تامین نیرو استمداد می‌کنم.

بازدید‌های میدانی بصورت برنامه ریزی شده از مجتمع‎های قضایی تهران و رسیدگی به مشکلات و درخواست‌های پرسنل قضایی و اداری در طول هفته حتی در ایام تعطیل، همواره یکی از برنامه‌های رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران است که بصورت مستمر و میدانی انجام می‌شود.

انتهای پیام/


برچسب ها: دادگاه بازدید

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *