رئیس کل محاکم تهران در مجتمع قضایی قدس به مشکلات مردمی رسیدگی کرد

18:34 - 25 ارديبهشت 1402
کد خبر: ۴۷۱۲۸۶۰
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل محاکم تهران در مجتمع قضایی قدس به مشکلات مردمی رسیدگی کرد
رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران، در ادامه برنامه ملاقات‌های مردمی در مجتمع‌های قضایی ۲۴ گانه تهران بزرگ، این بار در مجتمع قضایی قدس حضور یافت.

خبرگزاری میزان_ یحیی جعفری رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران، در ادامه بازدید‌های مستمر و میدانی و همچنین برنامه ملاقات‌های مردمی در مجتمع‌های قضایی ۲۴ گانه تهران بزرگ، این بار در برنامه‌ای از پیش اعلام شده به همراه معاونین و مدیران قضایی_ستادی در مجتمع قضایی قدس حضور یافت.

رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران در جریان بازدید از این مجتمع بیان کرد: حجم پرونده‌های مجتمع قضایی قدس بلحاظ وسعت جغرافیایی و نواحی تحت پوشش، بسیار زیاد است و جزء مجتمع‌های سنگین تهران به شمار می‌آید. 

وی گفت: وجود پرونده‌های کثیرالشاکی قابل توجه، بر سختی کار مجتمع افزوده است و همکاران با تلاش زایدالوصف در حال انجام وظیفه هستند.

جعفری ادامه داد: وجود شعب بلاتصدی (حداقل پنج شعبه) باعث ارجاع بیشتر و وارده زیاد به سایر شعب می‌شود و لازم است برای جذب نیروی قضایی توجه بیشتری شود.

وی اظهار کرد: ما شاهد این هستیم که بعضاً یک همکار سه شعبه را همزمان دادرسی می‌کند که این امر هرچند از حیث دلسوزی و مسئولیت پذیری همکاران مایه مباهات است لیکن یک امر غیر متعارف است که بدیهی است نقد حقوقدانان و بعضاً مردم را در پی خواهد داشت.

رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران را در جریان این بازدید و برنامه ملاقات مردمی، حجت الاسلام و المسلمین علی زمانی، مسعود معصومی سرپرست مجتمع قضایی قدس، مهدی فلاح مدیر دفتر کل محاکم تهران و حیدری مدیر دفتر کل مجتمع قضایی قدس همراهی کردند.

هشتمین ملاقات مردمی رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران در راستای سیاست‌های تحولی محاکم در مجتمع‌های قضایی تهران در سال جاری، روز دو شنبه مورخه ۱۴۰۲/۰۳/۰۱ در مجتمع قضایی عدالت برگزار می‌شود که مراجعین مردمی به این مجتمع می‌توانند جهت ثبت نام و اطلاعات بیشتر به دفتر کل این مجتمع مراجعه کنند.

 

انتهای پیام/


برچسب ها: قوه قضائیه

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *