گفت‌وگو|

افزایش تولید مسکن تورم همه حوزه‌ها را مهار می‌کند

10:53 - 27 ارديبهشت 1402
کد خبر: ۴۷۱۳۰۲۸
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
افزایش تولید مسکن تورم همه حوزه‌ها را مهار می‌کند
نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه همه دستگاه‌ها باید خود را در توسعه و ساخت و ساز مسکن دخیل بدانند گفت: افزایش تولید مسکن عامل مهمی است که باعث مهار تورم شده و به همه حوزه‌ها تعمیم داده می‌شود.

عباس گودرزی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به همدلی و همکاری قوای سه گانه بر ضرورت آن تأکید کرد و بیان داشت: امروز در شرایط جنگی نوع نگاه و تعامل دستگاه‌ها باید متفاوت باشد.

وی با بیان اینکه امروز در حوزه اقتصاد شرایط خاصی داریم افزود: موضوع مسکن یکی از این مؤلفه‌هاست که همه باید پای کار بیاینند و در این موضوع چشم دوختن به منافع از سوی دستگاه‌ها غلط است.

نماینده مردم بروجرد در مجلس با اشاره به اینکه همه دستگاه‌ها باید خود را در توسعه و ساخت و ساز مسکن دخیل بدانند گفت: افزایش تولید مسکن عامل مهمی است که باعث مهار تورم شده و به همه حوزه‌ها تعمیم داده می‌شود.

نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: در اقتصاد پرداختن به یک مسئله تاثیر خود را بر حوزه‌های دیگر هم خواهد داشت چرا که تمام اجزای اقتصاد زنجیره‌وار به هم متصل هستند.

رهبر انقلاب اسلامی در خطبه‌های نماز عید سعید فطر امسال خطاب به مسئولان کشور فرمودند: قوای سه گانه باید همدلی و همکاری کنند، اگر این سه قوه به‌طور کامل با هم همکاری کنند کار‌ها به هیج‌وجه گره نمی‌خورد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *