امیرعبداللهیان: وزارت امور خارجه آماده شنیدن نقدهای سازنده است

12:59 - 26 ارديبهشت 1402
کد خبر: ۴۷۱۲۹۲۷
امیرعبداللهیان: وزارت امور خارجه آماده شنیدن نقدهای سازنده است
پنجمین نشست هم‌اندیشی وزیر امور خارجه با مدیران مسئول و مدیران عامل رسانه‌های داخلی و برخی صاحبنظران رسانه‌ای برگزار شد.

خبرگزاری میزان - پنجمین نشست هم‌اندیشی حسین امیرعبدالهیان، وزیر امور خارجه با مدیران مسئول و مدیران عامل رسانه‌های داخلی و برخی صاحبنظران رسانه‌ای در یک فضای صمیمی همراه با گفت‌وگو، تبادل نظر و ارائه پیشنهادات پیرامون موضوعات سیاست خارجی و تحولات گوناگون منطقه‌ای و بین‌المللی به مدت سه ساعت برگزار شد. 

در ابتدای این نشست مدیران مسئول و مدیران عامل رسانه‌ها و همچنین فعالان رسانه‌ای دیدگاه‌ها، نقطه نظرات، نقد و پیشنهادات خود در خصوص طیف متنوعی از  موضوعات مختلف سیاست خارجی نظیر مناسبات ایران و کشور‌های عربی، موضوع دیپلماسی اقتصادی و دلار زدایی از اقتصاد و تجارت خارجی، دیپلماسی عمومی، موضوع حق آبه هیرمند، مذاکرات رفع تحریم‌ها و برخی موضوعات دیگر بیان کردند. 

وزیر امور خارجه با مروری بر سیاست خارجی ایران در دولت سیزدهم، آخرین تحولات مهم در حوزه سیاست خارجی را برشمرد و به سوالات حاضران پاسخ گفت.

امیرعبداللهیان با اشاره به آغاز همایش سراسری سفرا و روسای نمایندگی‌های ایران در تهران از هفته آینده، آن را فرصتی برای هم‌اندیشی و هم‌افزایی در مسیر تحقق اهداف سیاست خارجی ایران و تحقق هرچه بیشتر شعار‌های دولت سیزدهم دانست.

امیر عبداللهیان تاکید کرد: وزارت امور خارجه آماده شنیدن دیدگاه‌ها و نقد‌های سازنده بوده و این امر به تلاش‌های حرفه‌ای دستگاه دیپلماسی کمک خواهد کرد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *