قدردانی هنیه از ایران و حزب‌الله لبنان

16:38 - 24 ارديبهشت 1402
کد خبر: ۴۷۱۲۶۳۰
قدردانی هنیه از ایران و حزب‌الله لبنان
رئیس دفتر سیاسی جنبش اسلامی حماس از کشورها و گروه‌هایی که از مقاومت فلسطین حمایت کرده‌اند به خصوص ایران و حزب الله لبنان قدردانی کرد.

خبرگزاری میزان - اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس از ملت‌های عربی و اسلامی و کشور‌ها و نیرو‌های حامی مقاومت و مردم فلسطین و همچنین از ایران و حزب‌الله لبنان که «در ایجاد معادلات قدرت در برابر دشمن» نقش داشتند، قدردانی کرد.

هنیه گفت: نیرو‌های مقاومت از طریق اتاق عملیات مشترک، ابتکار عمل را به دست گرفتند و عملیات «انتقام آزاد» را مدیریت و تلاش اشغالگران را برای تحمیل معادلات جدید خنثی کردند. 

به گزارش خبرگزاری «صفا»، هنیه در بیانیه‌ای تاکید کرد: مقاومت توانایی خود را در خنثی کردن استکبار اشغالگران ثابت کرده است؛ مقاومت با هماهنگی و یکپارچگی میان اجزای آن برای دفاع از مردم و دستیابی به اهدافی که تعیین کرده بود، کار کرد.

هنیه با ادای احترام به اتاق عملیات مشترک «که توانایی نبرد انتقام آزادگان را در بر گرفت و مدیریت کرد»، از گردان‌های قدس به خاطر «نقش پیشگامی که در چارچوب اتاق مقاومت مشترک ایفا کرد که موید وحدت بود» قدردانی کرد.

وی تاکید کرد که مقاومت میدانی و سیاسی از مهمترین عوامل خنثی کردن نقشه‌های دشمن است.

رئیس دفتر سیاسی حماس با اشاره به شهدای حملات اخیر رژیم صهیونیستی و با تاکید بر اینکه خون آن‌ها بیهوده نخواهد بود، برای مجروحان آرزوی بهبودی سریع کرد.

این مقام ارشد مقاومت فلسطین یادآور شد: ما از مردم بزرگمان در همه جا به ویژه در نوار استوار غزه که مقاومت را در آغوش گرفته و استواری آن را تقویت می‌کند و موجبات استواری آن را بعد از خداوند متعال فراهم می‌کند، قدردانی می‌کنیم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *