اجرای سامانه پنجره واحد مدیریت زمین از پروژه‌های اولویت دار دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در مقابله با زمین خواری است

12:38 - 24 ارديبهشت 1402
کد خبر: ۴۷۱۲۵۷۶
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
اجرای سامانه پنجره واحد مدیریت زمین از پروژه‌های اولویت دار دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در مقابله با زمین خواری است
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کهکیلویه و بویر احمد گفت: اجرای سامانه پنجره واحد مدیریت زمین از پروژه‌های اولویت دار استان مهمترین تلاش‌های دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم در مقابله با زمین خواری است.

خبرگزاری میزان-سید عیسی حسنی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کهگیلویه و بویر احمد گفت: در سال گذشته این معاونت اقدام به برگزاری چندین جلسه با سازمان‌ها و ادارات متولی از جمله ثبت اسناد، منابع طبیعی، جهاد کشاورزی و امور اراضی استان به منظور اجرای طرح‌های کاداستر اراضی ملی، زراعی و دولتی کرده است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان  کهکیلویه و بویر احمد گفت: اجرای سامانه پنجره واحد مدیریت زمین از پروژه‌های اولویت دار استان مهمترین تلاش‌های دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم در مقابله با زمین خواری است.

وی افزود: به منظور جلوگیری از تشکیل پرونده‌های متعدد در ارائه خدمات مورد نیاز توسط ادارات و شرکت‌های خدماتی به رؤسا و مدیران ادارات آبفا، برق و گاز توصیه شده است که از واگذاری امتیازات مورد اشاره به متقاضیانی که زمین آن‌ها فاقد تغییر کاربری است، خودداری  کنند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با اظهار اینکه، اجرای سامانه پنجره واحد مدیریت زمین یکی از ۲۳ پروژه‌ی اولویت‌دار استان است که به دلیل آماده نبودن زیرساخت تاکنون ایجاد نشده است.

وی افزود: سازمان اطلاعات فناوری اطلاعات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، به عنوان مجری سامانه الکترونیکی پنجره واحد اقدام کرده است.

معاون قضایی دادگستری استان با اشاره به اینکه برنامه مشاور شما با پیگیری‌ها و همکاری‌های دادگستری و صدا و سیمای استان در شبکه دنا به طور مرتب با حضور همکاران قضایی بر روی آنتن می‌رود و با استقبال مردمی همراه است.

حسنی گفت: به منظور ارتقاء آگاهی‌های عمومی مردم و انذار از دست اندازی به انفال با تهیه موشن گرافی و پوستر‌های مجازی در کانال‌های استانی و کشوری اقدام شده است. معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان در پایان با اظهار اینکه، دادگستری استان در تلاش برای اجرای برنامه‌ها حتی در سطح وسیع‌تر در استان است.

وی اظهار کرد: به منظور پیشگیری و برخورد با دست اندازان به انفال، فعالیت‌های میدانی و اجراء آراء متعدد رفع تصرف و اقدامات بسیار زیاد داستان‌های استان از جمله ملک حسینی دادستان مرکز استان انجام گرفته، که بسیاری از آن‌ها رسانه‌ای شده اند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *