۸۳ واحد تولیدی با کمک دادگستری کهگیلویه و بویر احمد در سال گذشته احیا شد

12:49 - 15 فروردين 1402
کد خبر: ۴۷۰۵۷۶۸
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
۸۳ واحد تولیدی با کمک دادگستری کهگیلویه و بویر احمد در سال گذشته احیا شد
رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویر احمد از احیا ۸۳ واحد تولیدی در سال گذشته در استان خبر داد.

نگین تاجی در گفت‌وگو با میزان به رفع موانع تولید اشاره کرد و افزود: ۸۳ مورد احیای بنگاه‌های اقتصادی و کارخانجات تولیدی و ۳۱ مورد پیشگیری از تعطیلی بنگاه‌های تولیدی و اشتغال یک هزار و ۵۳۰ موقعیت کار و اشتغال، در کارخانجات استان در سال گذشته احیاء و تثبیت شده است.

رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویر احمد در ادامه به تلاش‌های ارزنده ستاد پیشگیری اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی و رفع موانع تولید نیز اشاره کرد و اظهار کرد: در سال ۱۴۰۱تعداد۲۳ جلسه استانی کهگیلویه و بویراحمد سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی در استان برگزار گردید و ۱۲۰ مصوبه در این ستاد به تصویب رسید.

وی گفت: در همین مدت ۱۱۴ طرح مطرح شد که ۱۱۰ مکاتبه در خصوص اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی به ادارات سازمان‌ها بانک‌ها و متولیان طرح‌ها انجام شده است.

نگین تاجی با اشاره به ای ۳۵ مورد بازدید میدانی از طرح‌ها و بنگاه‌های اقتصادی انجام گرفته است افزود: در سال گذشته ۸۳ واحد تولیدی وکارخانه‌ها احیا شده و از تعطیلی آن‌ها جلوگیری به عمل آمده است .

وی با اظهار اینکه در همین نشست بیش از یک هزار و ۵۳۰ نفر اشتغال ایجاد تثبیت شده در کارخانه‌های احیا شده صورت گرفت و بیان  کرد: در سال  گذشته  تعداد ۳۶۰ نفر کارگر به کار خود برگشته اند. 

رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویر احمد با اشاره به اینکه کارگاه‌ها و بنگاه‌های اقتصادی که زمینه فعالیت و تولید آن‌ها فراهم شده  ۱۱۴ طرح است اظهار کرد: در این طرح‌ها ۸ رشته خدماتی، صنعتی، صنایع تولیدی، گردشگری تفریحی، کشاورزی، کشت‌های گلخانه‌ای و پرورش آبزیان ماهی فعالیت می‌ کنند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *