درخواست تشکیلات خودگران فلسطین از سازمان ملل: اقدامی برای توقف تجاوز به غزه انجام دهید

19:09 - 23 ارديبهشت 1402
کد خبر: ۴۷۱۲۴۶۳
درخواست تشکیلات خودگران فلسطین از سازمان ملل: اقدامی برای توقف تجاوز به غزه انجام دهید
  نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین در بیانیه‌ای از سازمان ملل درخواست کرد تا اقدامی برای توقف تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه و کرانه باختری انجام دهد.

 

خبرگزاری میزان – طبق گزارش برخی از رسانه‌های فلسطینی، محمد اشتیه، نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین در بیانیه‌ای از سازمان ملل متحد درخواست کرد تا به طور فوری وارد عمل شده و قوانین بین المللی متعلق به تحریم رژیم صهیونیستی را فعال و اجرا کنند.
وی همچنین خواستار این موضوع شد که سازمان ملل متحد اجازه ندهد جنایتکاران از مجازات فرار کنند.

در ادامه این بیانیه آمده است، جنایتی که نظامیان اشغالگر صبح امروز در اردوگاه «بلاطه» مرتکب شدند و دوجوان فلسطینی را به شهادت رساندند، ادامه جنایت‌های این رژیم در حق ساکنان غزه و اصرار بر سیاست کشتار، ویران کردن و آواره کردن ملت فلسطین است که توسط صهیونیست‌ها از سال ۱۹۴۸ درحال اجراست و دوشنبه آینده، سابقه این جنایتکاران ۷۵ ساله می‌شود.

نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین در این بیانیه تاکید کرد: جنایت‌های اشغالگران، ملت فلسطین را از ادامه مبارزه برای دست یافتن به استقلال و آزادی و تشکیل کشور مستقل به پایتختی قدس و حق بازگشت آوارگان، منصرف نمی‌کند.

گفتنی است، در جریان یورش صبح امروز نظامیان اشغالگر صهیونیست به اردوگاه «بلاطه» در شرق نابلس دو فلسطینی شهید و ۷ تن دیگر مجروح شدند.

 انتهای پیام/


برچسب ها: فلسطین

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *