رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

پلمپ یک واحد مرکز لیزر درمانی در شرق تهران

13:00 - 23 ارديبهشت 1402
کد خبر: ۴۷۱۲۳۷۶
پلمپ یک واحد مرکز لیزر درمانی در شرق تهران
رئیس سازمان اطلاعات پلیس تهران از پلمپ یک واحد صنفی متخلف در حوالی تهرانپارس خبر داد و گفت: از این واحد صنفی ۴ دستگاه لیرز قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال کشف شد.

خبرگزاری میزان- سرهنگ "پیام کاویانی" در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: پس از کسب خبر از منابع اطلاعاتی و شکایت شهروندان مبنی بر استفاده از دستگاه‌های لیزر غیر مجاز در یک واحد مرکز لیزر درمانی در حوالی "تهرانپارس"، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار اداره عملیات معاونت نظارت بر اماکن عمومی سازمان اطلاعات پلیس تهران قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: ماموران این پلیس با توجه به حساسیت موضوع ضمن هماهنگی با مسئولان قضائی و کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از واحد مذکور بازدید کرده، تعداد ۴ دستگاه لیزر قاچاق در محل موجود که برابر دستور قضائی محل پلمپ گردید.

این مقام انتظامی از شناسایی عامل قاچاق دستگاه‌های لیزر خبر داد و تصریح کرد: ماموران پس از هماهنگی قضائی و با اقدامات فنی، متهم را درکمترین زمان ممکن دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه زندان تهران بزرگ کردند. رئیس سازمان اطلاعات پلیس تهران اذعان داشت:کارشناسان ارزش کالا‌های مکشوفه را بیش از ۲۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

سرهنگ کاویانی در پایان ضمن قدردانی از همکاری خوب اصناف از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیر قانونی توسط اصناف، مراتب را از طریق تماس با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *