کشف ۱۴۰ میلیارد ریال لاستیک قاچاق در جنوب شرق تهران

13:06 - 23 ارديبهشت 1402
کد خبر: ۴۷۱۲۳۷۸
کشف ۱۴۰ میلیارد ریال لاستیک قاچاق در جنوب شرق تهران
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۱۱ هزار حلقه لاستیک قاچاق خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کالا‌های کشف شده را بیش از ۱۴۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند.

خبرگزاری میزان- به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ کارآگاه "هدایت بهرامی" رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت توضیح داد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی ماموران این پلیس موفق به کشف محل دپوی کالای قاچاق در محدوده بزرگراه "امام رضا (ع) " شدند.

وی عنوان داشت: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص شد مالک یک انبار کالا، مقادیری لاستیک خارجی قاچاق در این مکان تخلیه و دپو کرده است و به مروز زمان با استفاده از خودرو‌های وانت لاستیک‌های قاچاق را به بازار مصرف عرضه می‌کند.

این مقام انتظامی افزود: پس از هماهنگی‌های قضائی از این مکان بازید و ۱۱ هزار و ۶۹۶ حلقه لاستیک، ۹۳۷ حلقه تیوب لاستیک و ۴ هزار و ۳۹۳ حلقه نوار لاستیک کشف شد.

این مقام پلیسی بابیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از ۱۴۰ میلیارد ریال اعلام کرده اند، اضافه کرد: ورود کالای قاچاق و ارز به کشور باعث ورشکستگی کارخانجات و بیکار شدن کارگران ایرانی می‌گردد؛ لذا از شهروندان درخواست کرد درصورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکارکالا با این پلیس به شماره‌های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ ویا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی در پایان خاطر نشان کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از کشف جزئیات پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *