گفت‌وگو|

اولویت بسیج مردم و مشکلات آنهاست/تصمیم‌گیری برای مردم باید اولویت قوای سه‌گانه باشد

8:30 - 21 ارديبهشت 1402
کد خبر: ۴۷۱۲۰۰۰
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
اولویت بسیج مردم و مشکلات آنهاست/تصمیم‌گیری برای مردم باید اولویت قوای سه‌گانه باشد
رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با بیان اینکه مسئله مردم دغدغه بسیج است اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران مردم‌پایه است ما باید طرف مردم بایستیم و تصمیم بگیریم و این موضوع باید در اولویت قوای‌سه‌گانه باشد.

رهبر انقلاب اسلامی در خطبه‌های نماز عید فطر امسال خطاب به مسئولان کشور فرمودند: قوای سه گانه باید همدلی و همکاری کنند، اگر این سه قوه به‌طور کامل با هم همکاری کنند کار‌ها به هیج‌وجه گره نمی‌خورد.

در همین رابطه محمد زهرایی، رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به همدلی و همکاری سه قوه بیان کرد: در حال حاضر خوشبختانه قوای سه گانه اختلاف چندانی ندارند و هر ۳ به قصد انجام کار و پیشبرد اهداف نظام کنار هم می‌نشینند و این برای کشور نقطه قوت و امیدبخش است، البته اینکه چه اولویتی در بدنه اجرایی شود پیگیری و نظارت جدی می‌طلبد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: اولویت بسیج، مردم و مشکلات آنهاست. مردم از گرانی‌های لجام گسیخته نگران هستند و این مسئله ما در بسیج است. برای گرانی باید فکر اساسی بشود.به عنوان مثال در مسئله خودرو چرا روح و روان مردم و اقتصاد به بازی گرفته می‌شود؟ در این خصوص باید ورود جدی شده و سران قوا با همکاری خود تصمیمی جدی برای رفع این مشکل اتخاذ کنند.

وی با بیان اینکه مسئله مردم دغدغه بسیج است اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران مردم‌پایه است و ما باید طرف مردم بایستیم و تصمیم بگیریم و این موضوع باید در سه قوه در الویت باشد. البته در بدنه کارشناسی که تصمیم سازی می‌شود باید دقت بیشتری صورت گیرد.

زهرایی گفت: بعد از اینکه مردم به مسئولان خود اطمینان کنند حاضرند در همه عرصه‌ها ورود جدی داشته باشند.

 

 

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *