رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی
گفت‌وگو|

پیام استقبال بی‌نظیر سوریه از آیت‌الله رئیسی ضرورت افزایش همدلی میان مسئولین داخلی بود

14:34 - 18 ارديبهشت 1402
کد خبر: ۴۷۱۱۵۹۰
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
پیام استقبال بی‌نظیر سوریه از آیت‌الله رئیسی ضرورت افزایش همدلی میان مسئولین داخلی بود
یک نماینده مجلس با اشاره به استقبال بی‌نظیر از رئیس جمهور کشورمان در سوریه اظهار کرد: این موضوع حامل این پیام برای مسئولین داخلی است که وقتی خارج از کشور از سیاست‌های کشورمان این گونه استقبال می‌شود ما نیز وظیفه داریم تا همدلی و اتحاد بین مسئولین خصوصا دولت و مجلس را محقق کنیم.

ابراهیم نجفی در گفت‌وگو با میزان، ضمن بیان اینکه ادبیات جمهوری اسلامی ایران در قبال سوریه ادبیات همکاری و مشارکت و سازندگی است سفر رئیس جمهور به سوریه را مثبت دانست و بیان داشت: در جنگ تحمیلی سوریه از کشور‌های بسیارمهمی بود که با ارسال تجهیزات و آموزش نیروی انسانی از ما حمایت کرد.

نماینده مردم آستانه اشرفیه  و بندر کیاشهر با بیان اینکه صدام تلاش کرد اجماعی با عنوان اتحاد کشور‌های عربی علیه ایران شکل بدهد، ادامه داد: اما سوریه از ایران حمایت کرد و این اتحاد علیه ایران صورت نگرفت کشورمان نیز در زمان حضور داعش در سوریه تلاش کرد این حمایت را به نحوی بهتر جبران کند.

وی با اشاره به استقبال بی‌نظیر از حضور رئیس جمهور در سوریه اظهار کرد: این موضوع حامل پیام برای مسئولین داخلی است. وقتی خارج از کشور از سیاست‌های کشورمان این گونه استقبال می‌شود ما نیز وظیفه داریم پیرو فرمایش رهبر انقلاب تلاش کنیم تا همدلی و اتحاد بین مسئولین خصوصا دولت و مجلس محقق شود.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان ۱۳ اردیبهشت سال جاری در صدر هیئتی اقتصادی و سیاسی (پس از گذشت سیزده سال از آخرین سفر رئیس جمهور ایران به دمشق در سال ۸۸) به سوریه سفر کرد و مورد استقبال پرشور مردم و دولت سوریه قرار گرفت.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *