برگزاری نشست هم اندیشی جمعی از مسئولان امور فرهنگی معاونت منابع انسانی قوه قضاییه با حضور رئیس انجمن مدیریت جهادی

10:27 - 17 ارديبهشت 1402
کد خبر: ۴۷۱۱۳۰۴
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
برگزاری نشست هم اندیشی جمعی از مسئولان امور فرهنگی معاونت منابع انسانی قوه قضاییه با حضور رئیس انجمن مدیریت جهادی
نشست هم اندیشی جمعی مسئولان امور فرهنگی معاونت منابع انسانی قوه قضاییه با حضور معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه و رئیس انجمن مدیریت جهادی به منظور بهره مندی از الگو‌های هم افزایی فرهنگی برگزار شد.

خبرگزاری میزان - نشست هم اندیشی جمعی مسئولان امور فرهنگی معاونت منابع انسانی قوه قضاییه با حضور محمدباقر الفت معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه و سردار محمد حسین سپهر؛ رئیس انجمن مدیریت جهادی در محل ساختمان معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه برگزار شد.

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه با اشاره به اهمیت هم‌افزایی دستگاه‌های فرهنگی به منظور رشد معنوی جامعه اظهار کرد: به منظور بهره مندی از الگو‌های هم افزایی فرهنگی می‌توان الگو‌های موفق را بومی کرد تا با اقدام فرهنگی مطلوب و اثر بخش در جهت حفظ سلامت روحی نیروی کیفی، ولایی و مردمی گام برداشت.

معاون رئیس قوه قضاییه گفت: تبیین گام‌های طرح تحول فرهنگی اهمیت ویژه‌ای دارد و به منظور عدم موازی کاری فرهنگی نیازمند هدایتگری است که مجریان را در مدار تعالی فرهنگی قرار دهد.

وی همچنین بر اهمیت بررسی چالش‌ها و آسیب‌ها وتاثیر متغییر‌ها بر تقویت و تضمین طرح تحول فرهنگی صحه گذاشت.

در ادامه، سردار محمد حسین سپهر با اشاره به اینکه تعالی معنوی خمیر مایه توفیقات حکمرانی در نظام اسلامی است، عنوان کرد: قوه قضاییه از مهم‌ترین بخش حاکمیتی کشور، نیازمند تعالی معنوی و بصیرتی همه جانبه است که امیدواریم با نشست امروز و انتقال تجربیاتی که در سپاه و بسیج برای تعالی معنوی کارکنان و سازمان بکار بردیم در این نشست و نشست‌های بعدی به مسئولان محترم قوه قضاییه منتقل شود و از ساز و کار‌های خوب معنویت زا در قوه قضاییه بهره‌مند شویم و با ارائه راهکار‌ها و نسخه‌های عملیاتی در تقویت معنویت کارکنان قوه قضاییه مثمر ثمر واقع شویم.

سردار سپهر همچنین افزود: هدف و چشم انداز اصلی ما ساخت دولت، جامعه و تمدن دینی و اسلامی است که آرمان مشترک همه دستگاه‌ها و نهاد‌های انقلابی است و در این مسیر نیازمند نقشه کلان برای تحقق این منظومه‌ای هستیم که امامان انقلاب فرمودند؛ لذا با تمسک به مبانی دینی، انقلابی و بصیرتی می‌توان این مسیر را با سرعت طی کنیم، مسیری که نیازمند بار مبنای معنویت و بصیرت است.

گفتنی است، در این نشست صادقی؛ قاضی دادگاه عالی انتظامی قضات، حجت الاسلام و المسلمین سعید سعدی؛ رئیس امور فرهنگی قوه قضاییه حجت‌الاسلام والمسلمین محمد متقیان؛ فرمانده مرکز مقاومت بسیج قوه قضاییه، حیدر شیخ عباسی؛ مدیر هماهنگی هیات‌های رسیدگی به تخلفات اداری، سید محمود حسینی اصل؛ مدیر امور ایثارگران قوه قضاییه و مریم خزایی؛ رئیس حوزه معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه حضور داشتند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *