رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

رئیس سازمان بازرسی کل کشور از دادگستری شهرستان بانه بازدید کرد/ صدور دستورات لازم در مورد پرونده‌ای با ۴۵۰ شاکی

13:53 - 14 ارديبهشت 1402
کد خبر: ۴۷۱۰۸۵۸
رئیس سازمان بازرسی کل کشور از دادگستری شهرستان بانه بازدید کرد/ صدور دستورات لازم در مورد پرونده‌ای با ۴۵۰ شاکی
رئیس سازمان بازرسی کل کشور در جریان سفر به شهرستان بانه از دادگستری این شهرستان بازدید و با قضات و کارکنان اداری آن دیدار کرد.

خبرگزاری میزان - ذبیح الله خدائیان در جلسه با قضات و کارکنان اداری دادگستری شهرستان بانه با ابلاغ سلام رئیس قوه قضاییه و با اشاره به اهمیت خدمت در دستگاه قضایی، گفت: مردم دستگاه عدلیه را ملجأ و پناهگاه خود می‌دانند بنابراین از دستگاه قضایی انتظار دارند اولا به موقع و ثانیا با دقت لازم به دعوای آن‌ها رسیدگی کند.

وی افزود: اگر این دو هدف را در دستور کار قرار داده و مقید باشیم که هم سریع و هم با دقت لازم به پرونده‌های قضایی رسیدگی کنیم طبیعتا سرمایه اجتماعی نظام افزایش پیدا می‌کند.

خدائیان با تأکید بر اینکه باید تلاش همه افزایش رضایت مردمی باشد، تصریح کرد: نکته مهم دیگر در این خصوص نوع برخورد و سعه صدر قضات و کارکنان اداری دستگاه قضایی است. اگر ما خود را خدمتگزار تلقی کنیم در برابر ارباب رجوع سعه صدر هم خواهیم داشت.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور در بخش دیگر از سخنان خود با اشاره به اهمیت پیشگیری گفت: باید تلاش کرد قبل از ورود پرونده به دستگاه قضایی با تمرکز بر مقوله پیشگیری و استفاده از ظرفیت ریش سفیدان از تشکیل پرونده جلوگیری کرد.

خدائیان در ادامه با نماینده شکات یکی از پرونده‌های کثیرالشاکی این دادگستری که حدود ۴۵۰ شاکی دارد دیدار و ضمن بررسی پرونده، دستورات لازم را صادر کرد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *