رئیس سازمان بازرسی از گذرگاه مرزی و بازارچه سیران‌بند بازدید کرد/ ماموریت به بازرس کل استان کردستان برای کمک به حل مشکل بازاریان محلی

12:48 - 14 ارديبهشت 1402
کد خبر: ۴۷۱۰۸۳۰
تعداد نظرات: ۱ دیدگاه
رئیس سازمان بازرسی از گذرگاه مرزی و بازارچه سیران‌بند بازدید کرد/ ماموریت به بازرس کل استان کردستان برای کمک به حل مشکل بازاریان محلی
رئیس سازمان بازرسی کل کشور در جریان سفر به شهرستان بانه و در بازدید از گذرگاه مرزی و بازارچه سیران‌بند، از نزدیک مشکلات این منطقه را بررسی کرد.

خبرگزاری میزان - ذبیح الله خدائیان که در جریان سفر استانی رئیس قوه قضاییه به کردستان، به شهرستان بانه سفر کرده است، از گذرگاه و بازارچه مرزی سیران‌بند بازدید کرد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور در جریان این بازدید از نزدیک مشکلات گذرگاه و بازارچه مرزی سیران‌بند را مورد بررسی قرار داد و خطاب به مسئولان متولیان نکاتی را متذکر شد.

خدائیان در جریان حضور در گذرگاه و بازارچه مرزی سیران‌بند دیداری چهره به چهره با مردم داشت و به درخواست‌ها و مطالبات آنان رسیدگی کرد.

در این بازدید بازاریان محلی مشکلات خود را با رئیس سازمان بازرسی در میان گذاشت و خدائیان پس از استماع صحبت‌های آن‌ها به عیسی هواسی بازرس کل استان کردستان ماموریت داد تا با بررسی موضوع نسبت به حل مشکلات اقدامات لازم را انجام دهد.

انتهای پیام/


ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۴
0
0
بانه را به منطقه آزاد تبدیل کنند
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *