نهمین دوره مسابقات قرآنی دستگاه قضایی استان سمنان با تجلیل از منتخبین به کار خود پایان داد

9:50 - 14 ارديبهشت 1402
کد خبر: ۴۷۱۰۷۹۷
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
نهمین دوره مسابقات قرآنی دستگاه قضایی استان سمنان با تجلیل از منتخبین به کار خود پایان داد
رئیس کل دادگستری استان سمنان در جمع متسابقین نهمین دوره‌ی مسابقات قرآنی در سالن شهدای هفتم تیر حاضر و از منتخبین هر بخش تجلیل کرد.

خبرگزاری میزان - محمد جعفر عبدالهی ضمن تبریک هفته معلم و گرامی داشت منزلت والای تعلیم و تربیت اظهار کرد: مقام معلم به جهت دانایی، علم آموزی و ارائه دانش به انسان‌ها بلند مرتبه شناخته می‌شود که موانع جهل، نادانی و غفلت را از مسیر انسان‌ها کنار زده و کرامت و منزلت فرد را مترقی می‌کند.

وی با قدردانی از تلاش و مجاهدت‌های معلمان افزود: قطعاً رفع جهالت و ابهامات افراد جامعه در خور سپاس و تقدیر است و در آیات نورانی قرآن کریم غفلت زدایی صحیح با هدف آگاهی افزایی و کسب دانش به انسان‌ها بخشیده شده است. 

رئیس کل دادگستری استان سمنان با ابراز خرسندی از افزایش تمایل کارکنان قضایی و اداری و خانواده‌ها برای شرکت در فعالیت‌های قرآنی و فرهنگی اظهار کرد: آنانی که به سمت دانایی و خوبی‌ها در حرکت بوده تا نهایت معرفت و نیکویی‌ها را کسب کنند، بهترین راه را برگزیده اند و موجبات مسرت و افتخار است که توجه شاغلین و خانواده‌ی دستگاه قضایی استان به برنامه‌های قرآنی و فرهنگی رو به افزایش است.

عبدالهی در خاتمه خاطرنشان کرد: جامعه شناختی صحیح و اهتمام و گرایش همکاران و خانواده‌ها به برپایی این گونه مراسم ستودنی است و به سبب توفیق و مدد باری تعالی سیاست دستگاه قضایی استان سمنان به این موضوعات معطوف است.

در نهمین دوره مسابقات قرآنی قوه قضاییه در استان سمنان ۹۹ نفر از کارکنان قضایی و اداری و خانواده‌های آنان شرکت کردند و مسابقات در دو بخش شفاهی و کتبی برگزار و در بخش شفاهی ۲۵ نفر از متسابقین در رتبه‌های اول تا سوم از سوی رئیس کل دادگستری استان با اهداء لوح مورد تفقد قرار گرفتند.

نفرات برتر هر رشته در بخش شفاهی این دوره از مسابقات قرآنی اعم از بخش اذان برادران: ۱- ابوالفضل مطواعی ۲- محمد جواد عبدوس ۳- حامد کنشلو ،بخش ترتیل برادران: ۱- محمد امین امینی ۲- مجتبی طالب ۳- حمیدرضا رحمتی ،بخش تحقیق برادران: ۱- امیر عامری ۲- مرتضی فخاریان ۳- ابوالقاسم خادمیان ،بخش حفظ برادران:حفظ ۱۰ جزء: روح الله فراتی / حفظ ۵ جزء: سید مهدی جوادیان دیلمی ،بخش ترتیل برادران زیر ۱۶ سال: محمد متین امینی ،بخش ترتیل خواهران: ۱- زهرا میرکو ۲- اعظم محمدی ۳- محبوبه شکرویان ،بخش تحقیق خواهران: زهرا نژادلو ،بخش تحقیق خواهران زیر ۱۶ سال: امینه دیان سورکی ،بخش حفظ خواهران: حفظ کل: سمیه کیکاوسی / حفظ ۲۰ جزء: کوثر تبیانیان / حفظ ۱۰ جز ء: ۱- سیده فاطمه زهرا شنائی ۲- اعظم ابراهیمی / حفظ ۵ جزء: ۱- عطیه فراتی ۲- فاطمه سیما احمدی معرفی شدند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *