کیفرخواست همه متهمان پرونده فساد در شهرداری و شورای شهر گرگان صادر شد

9:57 - 10 ارديبهشت 1402
کد خبر: ۴۷۰۹۹۰۸
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
کیفرخواست همه متهمان پرونده فساد در شهرداری و شورای شهر گرگان صادر شد
دادستان مرکز استان گلستان گفت: در یک پرونده برای شهردار سابق گرگان، دو عضو شورای شهر، ۲ تَن از مدیران شهری شهرداری، ۴ کارمند شهرداری، ۳ پیمانکار ِ شهرداری، یک کارچاق کن و ۱۶ فرد ِ خارج از شهرداری که با این پرونده مرتبط هستند، کیفرخواست صادر شده است.

خبرگزاری میزان- محمود اسپانلو گفت: در یک پرونده برای شهردار سابق گرگان، دو عضو شورای شهر، ۲ تَن از مدیران شهری شهرداری، ۴ کارمند شهرداری، ۳ پیمانکار شهرداری، یک کارچاق کن و ۱۶ فرد خارج از شهرداری که با این پرونده مرتبط هستند، کیفرخواست صادر شده است.

 دادستان مرکز استان گلستان افزود: پرونده یک عضو شورا پس از صدور کیفرخواست برای رسیدگی و صدور رای، به دادگاه کیفری یک استان و پرونده بقیه متهمان به دادگاه کیفری ۲ گرگان، فرستاده شد. 

 اسپانلو افزود: به استناد ماده ۷ قانون تشدید مجازات مرتکبین ارتشا، اختلاس و کلاهبرداری، دو عضو شورای شهر و ۲ تَن از مدیرانِ شهری و ۴ کارمند متهم در این پرونده، فعلا از شغل و سِمت سازمانی، تعلیق هستند و این افراد حق حضور در شورای شهر و شهرداری گرگان را ندارند.

دادستان مرکز استان گلستان گفت: شهردار سابق گرگان، یک پرونده باز ِ دیگر هم در دادسرای گرگان دارد که در حال رسیدگی است.

سال گذشته، شهردار، دو عضو شورای شهر و چند تن از کارمندان شهرداری گرگان همراه با یک کارچاق کن و سه پیمانکار و چند نفر دیگر بازداشت شدند.

انتهای پیام/ 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *