مسئولان شهرستان عنبرآباد با خانواده زندانیان نیازمند دیدار کردند

11:19 - 10 ارديبهشت 1402
کد خبر: ۴۷۰۹۷۹۶
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
مسئولان شهرستان عنبرآباد با خانواده زندانیان نیازمند دیدار کردند
مسئولان شهرستان عنبرآباد با حضور در روستای خضر آباد عنبرآباد با تعدادی از خانواده‌های زندانیان نیازمند دیدار و گفتگو کردند. 

خبرگزاری میزان - حجت الاسلام والمسلمین بامری امام جمعه، ابوذر داوریان، رئیس دادگستری و نماینده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور در روستای خضر آباد عنبرآباد با تعدادی از خانواده‌های زندانیان نیازمند دیدار و گفتگو کردند. 

رئیس دادگستری شهرستان عنبرآباد در حاشیه این دیدار با بیان اهمیت و جایگاه کمک‌های مومنانه به افراد نیازمند در دین مبین اسلام و با اشاره به کمک‌های مستمر و هدفمند دستگاه قضایی به خانواده‌های زندانیان نیازمند ا ز سال‌های گذشته، اظهار کرد: دادگستری شهرستان عنبرآباد در مناسبت‌های مذهبی و ملی که خانواده نیازمند نیاز به کمک بیشتری دارند، انان را فراموش نمی‌کند و در کنار آن‌ها حضور دارد. 

ابوذر داوریان در ادامه با اشاره به اقدامات انجام شده در سال۱۴۰۱، بیان کرد:دستگاه قضایی طی هشت مرحله نسبت به رساندن کمک‌های مومنانه خیرین به دست خانواده‌های زندانیان نیازمند اقدام کرده است. 

وی با قدردانی از حضور خیرین و اصناف شهرستان در جشن گلریزان آزاد سازی زندانیان نیازمند، گفت: دستگاه قضایی به عنوان واسطه و متولی امر با شناسایی افراد نیازمند در میان خانواده زندانیان با کمک مسئولین ادارات شهرستان نسبت به جذب کمک‌ها اقدام می‌کنند. 

رئیس دادگستری شهرستان عنبرآباد افزود: خیرین مانند همه شهروندان با اعتماد کامل به دستگاه قضایی در امور خداپسندانه شرکت می‌کنند که نشان دهنده عدالت محوری در دستگاه قضایی است.

حجه الاسلام و المسلمین بامری امام جمعه شهرستان عنبرآباد نیز با اشاره به کمک‌های مسمتر دستگاه قضایی به خانواده زندانیان نیازمند، گفت: تلاش دستگاه قضایی و دیدار با خانواده‌های زندانیان نیازمند باعث دلگرمی این افراد و بازگشت آنان به آغوش جامعه خواهد شد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *