رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

جدا کردن اجباری کودک مسلمان از والدین در آلمان

12:11 - 09 ارديبهشت 1402
کد خبر: ۴۷۰۹۷۱۱
دسته بندی: حقوق بشر ، عمومی
تعداد نظرات: ۲ دیدگاه
جدا کردن اجباری کودک مسلمان از والدین در آلمان
جداسازی اجباری کودکان از خانواده‌های مسلمان در کشور‌های غربی موضوعیست که چندان مورد توجه رسانه‌ها و سازمان‌های حقوق بشری قرار نگرفته و همچنان رخ می‌دهد.

خبرگزاری میزان – گزارش‌ها از جداسازی یک کودک مسلمان از خانواده اش در آلمان حکایت دارند.

بر اساس گزارش‌ها، اداره رفاه جوانان آلمان (Jugend AMT)) با کمک پلیس این کشور، یک کودک مسلمان را به اجبار از خانواده اش جدا کرد؛ دلیل ادعایی این اقدام، تفاوت آموزش مسائل اجتماعی اعلام شد.

اداره رفاه جوانان آلمان نهادی مشابه اداره خدمات اجتماعی در سوئد است که در میانه اتهام‌های گسترده فساد همچنان رسیدگی به امور کودکان را در اختیار دارد.

 

 

نهاد سوئدی مذکور در سال‌های اخیر با موجی از انتقاد‌ها به دلیل جداسازی اجباری و هدفمند کودکان مسلمان از خانواده هایشان مواجه شده است.

این نهاد سوئدی خانواده‌های مسلمان را به بهانه‌های واهی از حق سرپرستی فرزندانشان محروم کرده و کودکان مسلمان را تحت سرپرستی خانواده‌های سوئدی قرار می‌دهد؛ موضوعی که به شدت با اعتراض خانواده‌های مسلمان مواجه شده است.

دولت سوئد در واکنش به این اعتراض‌ها، آن را کارزاری دروغین خوانده و مدعی شده که این اقدام برای رفاه حال کودکان انجام می‌شود.

باید توجه داشت که جداسازی اجباری کودکان مسلمان از خانواده هایشان در سال‌های اخیر در کشور‌های غربی به روندی معمول تبدیل شده و محدود به دو کشور آلمان و سوئد نمی‌شود.

نکته مهم این که کشور‌های مذکور با وجود اعمال خشونت در جداسازی کودکان از خانواده‌هایشان به بهانه‌های واهی ادعا می‌کنند که خانواده‌های مذکور فاقد صلاحیت نگهداری کودکان خود هستند.

به عنوان مثال، کانادا در روز‌های اخیر فرزندان یک خانواده مسلمان را به دلیل تخلفات رانندگی پدر خانواده، به اجبار از خانواده جدا کرد.

سال گذشته نیز ویدئویی از هلند منتشر شده بود که فرزندان یک خانواده مسلمان از سوی مقام‌های این کشور به اجبار از آن‌ها جدا شد.

انتهای پیام/


سیدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
0
0
پاشید برید غرب تو سری بخورید تحقیر بشید
مهتاب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۹
0
0
خدا نسل این وحوش بربر رو منقرض کنه اشکم در اومد
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *