رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

آمریکایی‌ها خام یک خبر دروغ از زندان اوین شدند/ احساس درد در زانو‌های مهوش ثابت مربوط به بیماری آرتروز بوده و نیاز به درمان دارویی و فیزیوتراپی دارد/ هیچ شکستگی رخ نداده است

19:33 - 06 ارديبهشت 1402
کد خبر: ۴۷۰۹۴۸۰
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
آمریکایی‌ها خام یک خبر دروغ از زندان اوین شدند/ احساس درد در زانو‌های مهوش ثابت مربوط به بیماری آرتروز بوده و نیاز به درمان دارویی و فیزیوتراپی دارد/ هیچ شکستگی رخ نداده است
پیگیری‌های خبرگزاری میزان از سازمان زندان‌ها نشان می‌دهد ادعا‌های مطرح شده در خصوص وضعیت سلامت مهوش ثابت منطبق با واقعیت نبوده است.

خبرگزاری میزان _ در روز‌های گذشته انتشار اخبار کذب و دروغ در رابطه با یک زندانی به نام مهوش ثابت در دستور کار رسانه‌های معاند قرار گرفته است.

در پی انتشار اخبار غیرواقعی از وضعیت سلامت مهوش ثابت، رابرت مالی نماینده ویژه آمریکا در امور ایران با انتشار توئیتی مدعی شد زانو‌های مهوش ثابت در زندان اوین شکسته است.

پیگیری‌های خبرگزاری میزان از سازمان زندان‌ها نشان می‌دهد ادعا‌های مطرح شده در رابطه با وضعیت سلامت مهوش ثابت منطبق با واقعیت نبوده و فرد مورد اشاره مشکل خاصی ندارد.

مطالعه پرونده پزشکی ثابت حکایت از آن دارد که نامبرده چندین بار برای معاینه به مراکز درمانی خارج از زندان اعزام شده است و ادعا‌های رابرت مالی دروغ سازی رسانه‌ای محسوب می‌شود.

مهوش ثابت، ۱۳ دی ماه سال گذشته به اتهام برهم زدن امنیت کشور (اداره جمعیت تحت عنوان فرقه انحرافی بهاییت با هدف بر هم زدن امنیت کشور) در بند نسوان بازداشتگاه اوین پذیرش شده است.

ثابت ۲۶ بهمن ماه سال گذشته از ناحیه زانو احساس درد داشته و ابراز نارحتی کرده که توسط پزشک زندان مورد معاینه قرار گرفته و برای بررسی دقیق‌تر نزد متخصص ارتوپد اعزام شده است.

براساس معاینات و آزمایش‌های انجام شده، مشخص شد احساس درد در زانو‌ها مربوط به بیماری آرتروز بوده و نیاز به درمان دارویی و فیزیوتراپی زیر نظر پزشک دارد.

مهوش ثابت علاوه بر معاینات متعدد توسط پزشکان زندان، تاکنون ۷ مرحله به مراکز درمانی خارج از زندان اعزام و خدمات تشخیصی و درمانی دریافت کرده است.

همچنین مهوش ثابت امروز نیز توسط پزشک معاینه شده که بنا به نظریه دکتر معالج، مشکل خاصی نداشته و وضعیت جسمانی وی مطلوب ارزیابی گردیده است.

انتهای پیام/


برچسب ها: قوه قضائیه

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *