دادستان مرکز استان هرمزگان از شعب بازپرسی و اجرای احکام دادسرای بندرعباس بازدید کرد

14:07 - 06 ارديبهشت 1402
کد خبر: ۴۷۰۹۴۰۷
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
دادستان مرکز استان هرمزگان از شعب بازپرسی و اجرای احکام دادسرای بندرعباس بازدید کرد
دادستان مرکز استان هرمزگان در بازدید از شعب بازپرسی و اجرای احکام دادسرای بندرعباس بر لزوم تسریع در رسیدگی‌های قضایی و تکریم مراجعان تأکید کرد.

خبرگزاری میزان-علیرضا احمدی منش دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان با حضور در شعب بازپرسی و اجرای احکام دادسرای عمومی و انقلاب بندرعباس، از نزدیک در جریان عملکرد این شعب و نحوه رسیدگی به پرونده‌های قضایی قرار گرفت و ضمن اطلاع از فعالیت‌های انجام شده، توصیه‌ها و تذکرات لازم را با هدف بهبود روند امور، خطاب به کارکنان و مسئولان مربوطه ارائه کرد.

وی در دیدار با قضات و کارکنان اداری این شعب نیز با تأکید بر لزوم کوتاه شدن مدت زمان رسیدگی به پرونده‌ها، حفظ نظم و انضباط در محیط کار و رعایت اصول و دستورالعمل‎های بایگانی، گفت: همکاران قضایی و اداری باید با حفظ روحیه جهادی، تمام تلاش خود را برای تسریع در رسیدگی‌ها و تکریم مراجعان به کار گیرند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان همچنین از تعدادی از قضات و کارمندان اداری دادسرای بندرعباس که شعب محل خدمت‌شان با توجه به اهداف و شاخص‌های برنامه عملیاتی دادسرا، آمار و عملکرد بهتری داشته است، تقدیر و تشکر کرد.

احمدی منش در ادامه ضمن دیدار چهره به چهره با برخی از مراجعان، پس از استماع اظهارات و مطالبات مردم، دستورات لازم را برای رسیدگی به درخواست‌های مطرح شده، صادر کرد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *