زمینه سازی آزادی ۱۰ نفر از زندان‌های استان یزد به مناسبت عید فطر فراهم شد

14:15 - 04 ارديبهشت 1402
کد خبر: ۴۷۰۹۰۲۰
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
زمینه سازی آزادی ۱۰ نفر از زندان‌های استان یزد به مناسبت عید فطر فراهم شد
رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر، مقدمات آزادی ۱۰ نفر از مددجویان زندانی فراهم شد.

خبرگزاری میزان-غلامعلی دهشیری در حاشیه نشست ستاد صبر استان یزد، افزود:به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر، مقدمات آزادی ۱۰ نفر از مددجویان زندانی فراهم شد. این اقدام در اجرای پویش ملی #به_احترام_امام_رئوف_می_بخشم انجام می شود که نشان از عشق و ارادت مردم به امام رضا علیه السلام دارد و باعث می شود تا هم خیرین مشارکت بیشتری داشته باشند و هم شکات در دادن رضایت و گذشت نرمش بیشتری نشان دهند.

وی تصریح کرد: اکنون در زندان های استان یزد 22 فقره مددجوی قصاص وجود دارد که پرونده آنان در مراحل استیذان قوه قضاییه وجود دارد و یا حکم مورد تنفیذ قرار گرفته و آماده اجراست.

دهشیری با اشاره به تلاش دادگستری های سراسر کشور جهت انجام پویش ملی#به_احترام_امام_رئوف_می_بخشم، اظهار کرد: مقرر شد تا میلاد امام رضا علیه السلام تمام ظرفیت دستگاه قضایی با همراهی ستاد های صبر و کمک خیرین و متنفذین تجمیع و با جلب رضایت و گذشت شکات، زمینه آزادی تعداد زیادی از مددجویان زندانی فراهم شود.

وی به برخی از پیامد های منفی مجازات زندان از جنبه های فردی، اجتماعی و فرهنگی گفت: در بسیاری از موارد مجازات زندان به صورت ناخواسته سختی های زیادی را بر خانواده زندانی وارد می کند که امید است به برکت امام رضا علیه السلام زمینه آزادی تعداد قابل توجهی از مددجویان از زندان و بازگشت به آغوش گرم خانواده در کشور رقم بخورد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *