کنعانی: رژیم آمریکا پدرخوانده داعش است

10:36 - 01 ارديبهشت 1402
کد خبر: ۴۷۰۸۶۶۲
کنعانی: رژیم آمریکا پدرخوانده داعش است
سخنگوی وزارت امور خارجه با انتشار توییتی با اشاره به افشای ماهیت جنگ افروزانه، تجاوزکارانه و آغشته به دروغ و توطئه آمریکا گفت که تردیدی نیست که آمریکا داعش را ایجاد کرد.

خبرگزاری میزان - ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه با انتشار توییتی به سخنان رقیب انتخاباتی جو بایدن درباره نقش آمریکا در ایجاد داعش واکنش نشان داد.

وی نوشت: در این که ‎آمریکا خالق ‎داعش است، تردیدی نبود، اما برای کسانی که عمدا چشم‌ها را بر حقیقت بستند؛ تصریح رابرت اف کندی، برادر زاده جان اف کندی و کاندیدای ریاست جمهوری سال آینده آمریکا مبنی این که "ما داعش را ایجاد کردیم، تاکید مجدد بر این حقیقت است که رژیم آمریکا، پدرخوانده داعش است.

کنعانی افزود: آن گاه که ذره‌ای از واقعیات مربوط به ماهیت جنگ افروزانه، تجاوزکارانه و آغشته به دروغ، نیرنگ و توطئه در سیاست خارجی رژیم آمریکا از زبان رابرت اف کندی، کاندیدای ریاست جمهوری این کشور افشا می‌شود، حقیقت این کلام مقام معظم رهبری روشن‌تر می‌شود که «دفاع امثال آمریکا از حقوق بشر، برای ملت‌ها و مظلومان دنیا، گریه‌آور است؛ برای بشریت، مصیبتی از این بالاتر نیست که مفاهیم و ارزش‌های انسانی، این‌طور در دست‌وپای این سیاست‌بازان خبیث بیفتد.»

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *