امضای تفاهم‌نامه گسترش همکاری و هم‌افزایی نیرو‌های زمینی ارتش و سپاه

9:29 - 30 فروردين 1402
کد خبر: ۴۷۰۸۳۳۰
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
امضای تفاهم‌نامه گسترش همکاری و هم‌افزایی نیرو‌های زمینی ارتش و سپاه
تفاهم‌نامه گسترش همکاری و هم‌افزایی بین دو نیروی زمینی ارتش و سپاه با حضور فرماندهان این دو نیرو به امضا رسید.

خبرگزاری میزان - به گزارش روابط عمومی ارتش، طبق تفاهم‌نامه‌ای که به امضای امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران و سردار سرتیپ پاسدار «محمد پاکپور» فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی رسید، سطح همکاری و هم‌افزایی دو نیرو در حوزه‌های گوناگون نرم‌افزاری و سخت‌افزاری گسترش می‌یابد و وارد مرحله تازه‌ای خواهد شد.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که امروز به همراه تعدادی از معاونین برای دیدار و تبریک روز ارتش جمهوری اسلامی ایران با همتای ارتشی خود در ستاد فرماندهی این نیرو حضور پیدا کرده بود، درباره این تفاهم‌نامه اظهار داشت: سطح همکاری ما با همرزمان خود در نیروی زمینی ارتش در حال حاضر خوب است، اما با اجرایی شدن مفاد این تفاهم‌نامه جدید، شاهد مرحله تازه‌ای از گسترش تعامل، تبادل، همکاری و هم‌افزایی خواهیم بود.

وی افزود: این اقدام در پی دیدار و توافقات سردار سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران و تأیید فرماندهی معظم کل قوا انجام شد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش نیز در این دیدار ضمن تشکر از حضور فرمانده نیروی زمینی سپاه و معاونین وی در ستاد فرماندهی نزاجا، گفت: ارتش و سپاه به منزله یک لشکر واحد الهی تا ظهور حضرت، ولی عصر (عج)، در رکاب نایب آن حضرت، آماده جانفشانی و اجرای منویات و مأموریت‌ها هستند.

امیر سرتیپ حیدری اضافه کرد: با تکمیل حلقه‌های همکاری و هم‌افزایی ارتش و سپاه، قدرت نظامی و دفاعی جمهوری اسلامی ایران برای مقابله با تهدیدات، به سطح بی‌نظیری در منطقه و جایگاه کم‌نظیری در دنیا ارتقا پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *