رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

الهیان از توضیحات وزیر امور اقتصادی و دارایی قانع شد

10:02 - 28 فروردين 1402
کد خبر: ۴۷۰۷۹۴۷
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
الهیان از توضیحات وزیر امور اقتصادی و دارایی قانع شد
نماینده مردم تهران از توضیحات خاندوزی درخصوص دلایل عدم توجه به آماده سازی زیر ساخت‌ها قبل از حذف ارز ترجیحی و آشفتگی مدیریت و نظارت بر کنترل قیمت کالا‌ها و خدمات به صورت مشروط قانع شد.

خبرگزاری میزان - به نقل از خانه ملت، در نشست علنی امروز (دوشنبه، ۲۸ فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی، سوال زهره الهیان نماینده مردم تهران از وزیر امور اقتصادی و دارایی درباره دلایل عدم توجه به آماده سازی زیر ساخت‌ها قبل از حذف ارز ترجیحی و آشفتگی مدیریت و نظارت بر کنترل قیمت کالا‌ها و خدمات مورد بررسی قرار گرفت که در نهایت پس از استماع توضیحات وزیر مربوطه، الهیان از پاسخ‌های وی به شروط مشروط و در صورت ارائه هر چه سریعتر بسته پیشنهادی اقتصادی قانع شد.

مهدی طغیانی سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در تشریح سوال مذکور از وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: در اجرای ماده (۲۰۷) آیین‌نامه داخلی مجلس، سؤال فوق در جلسه رسمی مورخ ۱۰/ ۱۱/ ۱۴۰۱ کمیسیون با حضور نماینده محترم سؤال‌کننده و وزیر محترم مطرح و پس از استماع اظهارات طرفین و نظر به عدم اقناع نماینده سؤال کننده از پاسخ‌های ارائه شده وزیر، کمیسیون قلمرو سؤال را ملی تشخیص داده و مستند به بند (۳) ماده (۲۰۷) آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی، گزارش سؤال جهت اعلام وصول در اولین جلسه علنی ارسال می‌گردد.

در متن گزارش کمیسیون اقتصادی درباره سوال مذکور آمده است: همانگونه که استحضار دارید آثار ارزشمند حذف ارز ترجیحی بر کسی پوشیده نیست. منتهی فقدان زیر ساخت‌های مناسب و شروع ضعیف و ناهماهنگی در اجراء و عدم بکارگیری پیوست جامع رسانه‌ای جهت متقاعد سازی افکار عمومی در رسانه‌های مختلف، در قانع‌سازی مردم از دهک درآمدشان و دلائل شمول یا عدم شمول آنان موجب افزایش نارضایتی اقشار مختلف مردم گردیده است که این امر منجر به کاهش اعتماد عمومی گردیده است.

محمدباقر قالیباف در پایان خطاب به نماینده سوال کننده گفت: وزیر امور اقتصادی و دارایی اعلام کرد که بسته پیشنهادی تا ۱۵ اردیبهشت ماه سال جاری تنظیم و ارائه خواهد شد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *