مشکلات یک واحد تولیدی با ورود دادستانی قزوین رفع و برای ۶۵ مددجو ایجاد اشتغال شد

10:35 - 26 فروردين 1402
کد خبر: ۴۷۰۷۵۴۰
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
مشکلات یک واحد تولیدی با ورود دادستانی قزوین رفع و برای ۶۵ مددجو ایجاد اشتغال شد
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قزوین از رفع مشکل واحد تولیدی (آجر شکوفه خاک) با ورود و پیگیری دادستانی استان و تعیین تکلیف مطالبات بانکی و همچنین ایجاد اشتغال برای ۶۵ مددجو در این واحد خبر داد.

خبرگزاری میزان - حسین رجبی در تشریح خبر رفع مشکل واحد تولیدی (آجر شکوفه خاک) در استان قزوین، اظهارکرد: این واحد تولیدی به دلیل عدم تعیین تکلیف مطالبات بانکی از سوی بانک عامل و عدم رفع سوء اثر از چک‌های برگشتی دچار مشکل شده بود، که در این خصوص پیگیری‌های لازم انجام شد.

وی افزود: دادستانی در راستای تحقق شعار سال اعلامی مقام معظم رهبری مبنی بر «تسهیل و رفع موانع تولید» در مکاتبه‌ای با بانک عامل خواستار تعیین تکلیف دیون این واحد تولیدی شد، که در همین راستا بانک مربوطه و شرکت تولیدی تفاهم نامه‌ای به منظور نحوه بازپرداخت اقساط معوق تسهیلات اعطایی و رفع سوء اثر از چک‌های برگشتی منعقد می‌کنند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قزوین همچنین تصریح کرد: شرکت تولیدی موصوف نیز در مکاتبه‌ای و به پاس تلاش‌ها و پیگیری‌های تمامی مدیران استانی خواستار جذب ۵۰ مددجوی زندان و ۱۵ مددجوی کمیته امداد شد، که در همین راستا مکاتبات لازم به منظور معرفی مددجویان واجد شرایط با اداره کل زندان‌ها و کمیته امداد امام خمینی (ره) استان صورت گرفت.

انتهای پیام/


برچسب ها: دادستانی تولید

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *