انجام سه تغییر در مدیریت کلان دولت

14:44 - 22 فروردين 1402
کد خبر: ۴۷۰۷۱۴۳
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
انجام سه تغییر در مدیریت کلان دولت
سخنگوی دولت از معرفی رئیس جدید سازمان برنامه و بودجه، سرپرست جهاد کشاورزی و مدیرعامل صندوق نوآوری و شکوفایی خبر داد.

خبرگزاری میزان - علی بهادری جهرمی ظهر امروز درخبر ساعت ۱۴ شبکه یک سیما گفت: وظیفه دولت و برنامه ریزی دولت سیزدهم از آغاز کار این بوده که مدیران، فرآیند‌ها و رویه‌ها بطور مستمر رصد شوند و رئیس جمهور از ابتدای فعالیت دولت مستمرا بر این موضوع تاکید داشتند و این رویه ثابت دولت خواهد بود.  

وی با بیان اینکه امروز سه تغییر در مجموعه کلان مدیریتی دولت اعلان عمومی می‌شود که تصمیم رئیس جمهور روی آن‌ها نهایی شده است، افزود: داود منظور رئیس سازمان امور مالیاتی کشور که تجریه مدیریتی موفقی در این سازمان داشتند و سیاست‌های دولت را به خوبی پیش بردند و سوابق اجرایی و مدیریتی متعددی داشته و دکترای اقتصاد دارند، به عنوان رئیس سازمان برنامه و بودجه انتخاب شدند و از این پس از خدمات آقای میرکاظمی به عنوان مشاور استفاده می‌شود.

سخنگوی دولت  با اشاره به تغییر دوم که در حوزه جهاد کشاورزی است، گفت: مدیریت  آقای ساداتی نژاد در تامین امنیت مواد غذایی باعث شد سال گذشته در این حوزه دچار مشکل نشویم. با توجه به تورم‌های جهانی بخاطر کرونا، جنگ اوکراین و رکود دوران پساکرونا و سیاست‌های مردمی سازی یارانه‌ها و نیز با ارزیابی‌های صورت گرفته؛ رئیس جمهور تصمیم گرفت تغییراتی در این حوزه داشته باشیم.  

بهادری جهرمی افزود: سید محمد آقامیری رئیس سازمان دامپزشکی کشور دارای سوابق تجربی و مدیریتی موفق در حوزه دامپزشکی هستند. وی دکترای علوم اقتصاد و دکترای حرفه‌ای در حوزه دامپزشکی دارند و سوابق حرفه‌ای و علمی در حوزه مرتبط دارند که بنا شد از وی به عنوان  سرپرست جهاد کشاورزی استفاده شود.  

وی با اشاره به اینکه تغییر سوم مربوط به حوزه صندوق نوآوری و شکوفایی کشور است، افزود: تصمیم گرفته شد از خدمات آقای خیاطیان که دکترای مدیریت تکنولوژی علامه طباطبایی دارند و سوابق متعددی در حوزه علم و فناوری  و فعالیت در حوزه معاونت علمی ریاست جمهوری دارند به عنوان مدیرعامل صندوق نوآوری و شکوفایی استفاده شود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *