رئیس کل دادگستری استان بوشهر با حضور در مسجد قرآن بوشهر به مشکلات قضایی مردم رسیدگی کرد

15:46 - 20 فروردين 1402
کد خبر: ۴۷۰۶۷۹۶
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری استان بوشهر با حضور در مسجد قرآن بوشهر به مشکلات قضایی مردم رسیدگی کرد
رئیس کل دادگستری استان بوشهر با حضور در مسجد قرآن بوشهر با برپایی دیدار مردمی پس از شنیدن مشکلات مردم به دغدغه‎های حقوقی و قضایی مردم رسیدگی کرد.

خبرگزاری میزان - مهدی مهر انگیز رئیس کل دادگستری استان بوشهر به همراه دادستان مرکز استان و رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب بوشهر و تعدادی از قضات در مسجد قرآن که یکی از فعالترین مساجد شهر بوشهر است، حضور یافت. 

مهر انگیز پس از مراسم قرائت قرآن کریم و ختم یک جز قرآن در جمع مردم و اهالی منطقه، یکی از برنامه‌های قوه قضاییه و تاکیدات رئیس قوه قضاییه را ارتباط مستقیم و چهره به چهره مسئولان قضایی با مردم در مساجد دانست و گفت: به کلیه مسئولان قضایی استان دستور ابلاغ شد تا در ایام ماه مبارک رمضان در هر شب در یک مسجد حضور یافته و به سئوالات و درخواست‌های مردمی پاسخ داده شود. 

وی افزود: این رویه ادامه دارد و پس از ماه مبارک رمضان نیز مسئولان قضایی جهت پاسخگویی و ارشادات قضایی در مساجد حضور خواهند یافت.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر اظهار کرد: دیدار چهره به چهره با حضور در متن مردم با هدف شنیدن و رسیدگی به خواسته‌ها و دغدغه‌ها و پیشنهاد‌ها و مسائل مشکلات حقوقی شهروندان و پاسخگویی به آن‌ها قطعا اثرات بسیار مثبتی دارد که موجب رضایتمندی و امیدواری بیشتر مردم به دستگاه قضا می‌شود.

وی در این جلسه به مباحث اخلاقی تکریم ارباب رجوع، حقوق عامه و اهمیت آن، موضوع عفاف و حجاب و همچنین مسائل رخ داده مربوط به اغتشاشات و نقش دستگاه قضایی در ایجاد ثبات و امنیت مردم در جامعه اشاره کرد.

در این دیدار که تا دو ساعت به طول انجامید، حاضران و اهالی منطقه در مسجد قرآن مسائل و مشکلات حقوقی و قضایی خود را مطرح کردند و رئیس کل دادگستری استان بوشهر و هیات همراه قضایی با صبر و حوصله به خواسته‌ها و دغدغه‌های آن‌ها رسیدگی و پاسخ دادند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *