خدمات‌رسانی ویژه مترو به مسافران در شب‌های قدر

10:55 - 20 فروردين 1402
کد خبر: ۴۷۰۶۷۰۳
خدمات‌رسانی ویژه مترو به مسافران در شب‌های قدر
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه گفت: خدمات‌رسانی در تمامی خطوط درون‌شهری مترو تهران در شب‌های قدر از ساعت ۲۲ تا ۲ بامداد افزایش خواهد یافت.

خبرگزاری میزان- به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه، مسعود درستی مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه، گفت: مترو تهران همواره سعی کرده است در مناسبت‌های ملی و مذهبی تسهیلات لازم را برای تردد شهروندان و مسافران فراهم کند. برهمین اساس، برای تکریم شب‌زنده‌داران و تسهیل تردد آن‌ها به مساجد، حسینیه‌ها و اماکن مذهبی، سرویس‌دهی در خطوط درون شهری مترو در شب‌های نوزدهم، بیست و یکم و بیست و سوم ماه مبارک رمضان، تا ساعت ۲ بامداد افزایش می‌یابد.

وی با بیان اینکه شرکت بهره‌برداری مترو تهران در نخستین شب قدر در شامگاه یکشنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۲ خدمات‌رسانی ویژه خود را آغاز می‌کند، افزود: در این راستا سرویس‌دهی در خطوط یک، دو، سه، چهار، شش و هفت مترو تهران از ساعت ۲۲ تا ۲ بامداد روز بعد (دوشنبه ۲۱ فروردین) با سر فاصله ۳۰دقیقه انجام خواهد شد.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه در ادامه با اشاره به خدمات‌رسانی ویژه مترو تهران در سایر شب‌های قدر نیز گفت: همانند شب نوزدهم ماه مبارک رمضان، در شب‌های بیست و یکم و بیست و سوم ماه رمضان (سه شنبه ۲۲ و پنجشنبه ۲۴ فروردین ماه ۱۴۰۲) سرویس‌دهی شبانه تا ساعت ۲ بامداد با سرفاصله ۳۰دقیقه انجام می‌شود.

درستی در پایان افزود: مترو تهران در شب‌های قدر در خط ۵ تهران (صادقیه) - گلشهر و بالعکس و انشعاب فرودگاه مهرآباد و فرودگاه امام خمینی (ره) خدمات‌رسانی شبانه ندارد.

انتهای پیام/


برچسب ها: مترو

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *