رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

آزادی یک هزار و ۶۳۰ زندانی مالی استان لرستان با کمک خیران، ستاد دیه و ارفاقات قضایی/ بیش از ۷ هزار بسته معیشتی بین خانواده‌های زندانیان توزیع شد

9:17 - 14 فروردين 1402
کد خبر: ۴۷۰۵۷۲۹
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
آزادی یک هزار و ۶۳۰ زندانی مالی استان لرستان با کمک خیران، ستاد دیه و ارفاقات قضایی/ بیش از ۷ هزار بسته معیشتی بین خانواده‌های زندانیان توزیع شد
مدیر کل زندان‌های استان لرستان، گفت: از سال ۱۳۹۸ تا کنون یک هزار و ۶۳۰ زندانی بدهکار مالی با کمک خیران، ستاد دیه و سایر ارفاقات قضایی از زندان آزاد شده‌اند و بالغ بر ۷ هزار بسته معیشتی نیز بین خانواده‌های زندانیان توزیع شده است.

خبرگزاری میزان - عبدالمجید کشوری در جمع کارکنان و مددجویان زندان مرکزی در سخنانی به تشریح اقدامات صورت گرفته در زندان‌های لرستان پرداخت و اظهارکرد: در مجموعه زندان‌های لرستان در تلاشیم تا دغدغه‌های اصلی زندانیان اعم از حمایت‌های مادی و معنوی از خانواده‌های زندانیان و همچنین مسائل اقتصادی و اشتغال زندانیان را تا حد ممکن مرتفع سازیم.

مدیر کل زندان‌های استان لرستان، افزود: بیش از ۶۳ درصد زندانیان در رشته‌های مختلف در داخل و بیرون از زندان‌ها اشتغال دارند و بابت اشتغال و تولید دستمزد دریافت می‌کنند که این امر تأثیر مستقیم بر سبد اقتصادی خانواده زندانیان دارد.

وی اضافه کرد: از سال ۱۳۹۸ تا کنون یک هزار و ۶۳۰ زندانی بدهکار مالی با کمک خیران، ستاد دیه و سایر ارفاقات قضایی از زندان آزاد شده‌اند و نیز بالغ بر ۷ هزار بسته معیشتی در بین خانواده‌های زندانیان توزیع شده است.

مدیرکل زندان‌های لرستان به رابطه دوستانه با زندانیان اشاره کرد و گفت: رابطه حاکم در زندان‌های استان، رابطه دوستانه مددکار و مددجو و مملو از احترام به شخصیت و خانواده زندانیان است و ما در مناسبت‌های مختلفی مانند نوروز، محرم، شب‌های قدر و... در کنار مددجویان بودیم.

وی افزود: مجموعه این عوامل دست به دست هم داد تا رضایت جامعه هدف حاصل و در ادامه منجر به حضور مددجویان در مشارکت‌های اجتماعی شود و همین موضوع می‌تواند یک الگوی موفق مدیریتی قلمداد شود.

کشوری افزود: امسال که از طرف مقام معظم رهبری سال رشد تولید و مهار تورم نامگذاری شده است، می‌طلبد دولت مردمی و انقلابی تلاش مضاعفی جهت حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم داشته باشد.

مدیر کل زندان‌های استان لرستان در ادامه مددجویان را به استفاده از فرصت‌های معنوی ماه مبارک رمضان برای توبه و اصلاح دعوت کرد.

حجت الإسلام والمسلمین مجتبی عزیزی، نیز ضمن دعوت از مددجویان برای استفاده از این ماه مبارک، استمداد از اهل بیت علیهم السلام و به ویژه حضرت علی (ع) را راه برون رفت از مشکلات و مسائل دنیوی و اخروی معرفی کرد.

وی گفت: ما در هر حال و هرجا که هستیم باید متمسک به حضرت علی باشیم، چرا که راه چاره و نجات ما پیروی از ولایت و تمسک به این امر است.

انتهای پیام/


برچسب ها: لرستان زندان

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *